Verkeerde auto geleverd!

Maarten

Forumguru
De dealer zegt dat het er wel op zit. Ik heb hem er net nog over gebeld. Hij heeft me verzekerd dat het standaard op de AMB BL zit. Ik kan het niet vinden. We hebben een hele discussie gehad, nadat het de eerste keer mis ging, over achteraf inbouwen van PDC. Ik heb gezegd dat dit onbespreekbaar was.
De importeur heeft toen verzekerd, en dit is per mail door de dealer aan mij bevestigd, dat er op deze uitvoering PDC gemonteerd zit. Af fabriek. Ik ben er niet zeker van...
Ik vertrouw de dealer wel, maar vind het vreemd dat het nergens terug te vinden is.
 

Falcon

Donateur
Ik geloof er geen zak van dat jij de parkeersensoren zo krijgt :)... Sorry voor de slapeloze nachtjes, maar ik moet het nog maar zien.

De Skoda Fabia Combi 1.2 Ambition Business Line heeft wel standaard parkeersensoren, maar dit is een nieuwere uitvoering.

Bij jouw model (de 1.6 16v) zit dit pas bij de executive-pakket in (1300 euro).
 

Maarten

Forumguru
Dat is precies mijn idee. Maar goed, ik kan alleen maar aannemen wat de dealer zegt en afwachten tot ik de auto zie. Mijn hoop is gevestigd op het feit dat deze auto in de speciaal omgebouwde productielijn is geproduceerd.
De dealer en importeur verzekerden mij per email: "De pdc wordt met zekerheid van mijn rayon manager af fabriek geïnstalleerd.
De auto wordt zoals gekocht!
"
 

Aiii

Lid
Als er zo stellig wordt gesproken dan ga er maar van uit dat het zo is. Skoda wijkt wel eens vaker af van de brochure's. Op mijn FSI Tour aktiemodel zat standaard 16" lichtmetaal, maar de mijne werd geleverd met 17" Pegasus (weliswaar omdat de 16" out of stock waren en ze geen andere optie hadden, maar toch).
 

Maarten

Forumguru
Over twee weken kan ik het jullie precies vertellen. Ik hoop niet dat ik jullie om advies hoef te vragen over hoe het e.e.a. aan te gaan pakken omdat er geen PDC op is gezet.
 

EdK

Forumguru
Over twee weken kan ik het jullie precies vertellen. Ik hoop niet dat ik jullie om advies hoef te vragen over hoe het e.e.a. aan te gaan pakken omdat er geen PDC op is gezet.


Als je over 2 weken weer om advies moet vragen omdat het niet klopt , dan zal het advies zijn, stap over op LADA !!:grin:
Maw als ze nu zo stellig zijn en je hebt het dus ook nog op mail , dan hebben hun deze keer een serieus probleem neem ik aan !
 

Fabia

† In Memoriam
Het blijft spannend tot op het eind. Ze maken het je niet makkelijk op deze manier.
 

Maarten

Forumguru
Maw als ze nu zo stellig zijn en je hebt het dus ook nog op mail , dan hebben hun deze keer een serieus probleem neem ik aan !

Tja, weer een nieuwe bestellen is weer -tig weken wachten...

Het blijft spannend tot op het eind. Ze maken het je niet makkelijk op deze manier.

Het is inderdaad een erg spannende en stressvolle onderneming geworden, het kopen van een nieuwe auto!
 

plaza

Forumguru
Als er zo stellig wordt gesproken dan ga er maar van uit dat het zo is. Skoda wijkt wel eens vaker af van de brochure's. Op mijn FSI Tour aktiemodel zat standaard 16" lichtmetaal, maar de mijne werd geleverd met 17" Pegasus (weliswaar omdat de 16" out of stock waren en ze geen andere optie hadden, maar toch).

Dat vond je hopelijk toch niet erg ???
Daar ga je wel mee vooruit
 

Maarten

Forumguru
YES!

Gisteren aan het einde van de dag een telefoontje van de dealer gehad! De auto was gearriveerd! Nadat de dealer de auto gecontroleerd had, belde hij me op. Alles lijkt er nu goed op te zitten. Dat ga ik zo eerst zelf nog eens even controleren! :crazy:

Ik zal meteen wat foto's maken.

Nu echt aftellen naar de aflevering!
 

Aiii

Lid
Gefeliciteerd, je hebt de auto inmiddels dubbel en dwars verdiend na zoveel leed en geduld. Ben beniewd naar de foto's. Geniet ervan!
 

Bothje

Heel gewoon lid
YES!

Gisteren aan het einde van de dag een telefoontje van de dealer gehad! De auto was gearriveerd! Nadat de dealer de auto gecontroleerd had, belde hij me op. Alles lijkt er nu goed op te zitten. Dat ga ik zo eerst zelf nog eens even controleren! :crazy:

Ik zal meteen wat foto's maken.

Nu echt aftellen naar de aflevering!

EINDELIJK....................

Kan het hartritme weer wat zakken als je hem hebt gezien en alles zit er op en er aan :489:
 
Bovenaan Onderaan