Verkeerde auto geleverd!

Rolle

Senior Member
U better :). Na al die perikelen willen wij natuurlijk je nieuwe auto zien. Kwestie te kunnen oordelen of het allemaal de moeite waard was.




UITERAARD was het de moeite waard, maar U get the point he
 

Maarten

Forumguru
Ik heb de dealer gevraagd mij te laten weten wanneer de auto daadwerkelijk in productie gaat. Ik hoop snel. Heel snel!

Ik zie trouwens dat mijn aantal posts ook al op beginnen te schieten.
Op naar de 500.
 

EdK

Forumguru
Zo zit ik ongemerkt al tegen de 2500 (pfffft) en dan ben ik nog maar een kleintje vergeleken met dé heavy user van het forum met meer dan het dubbele : hier is tie

Laat staan als zijn Fabia verkeerd was geleverd !!
Had hij nu tegen de 10.000 berichten gezeten ! :530:
 

Maarten

Forumguru
Het lijkt me goed om dit druk bezochte, veel gelezen en beschreven topic mijn 500e post te schrijven! :yeah:

Morgen is het weer maandag en hoop ik van de dealer meer te horen over de bestelling en levertijd. Ik hoop echt dat het allemaal een beetje wil vlotten.
Ik heb in ieder geval weer een beter weekend gehad nu we weten dat de juiste auto besteld is.
 

Bijlagen

  • 500.JPG
    500.JPG
    10,2 KB · Weergaven: 39

Maarten

Forumguru
Ik heb nog geen bericht ontvangen wanneer mijn auto in productie gaat. Ik hoop snel.

Daarbij heb ik ook de dealer nogmaals aangegeven dat ik geen achteraf inbouw PDC wil! Ik heb daar veel slechte ervaringen mee. Woensdag zou hij dat nog eens doorgeven aan de importeur.
Ik ben pas echt blij als de bolide hier compleet en juist voor de deur staat. Ik blijf het spannend vinden.
 
Gefeliciteerd. Achter gezien een goede keuze om het netjes te houden richting dealer en toch je poot stijf te houden.
 

Maarten

Forumguru
Zojuist een mail van de dealer gehad.
De verwachte/voorlopige productieweek is week 14.

Nog erg lang wachten dus voordat ik eindelijk de nieuwe auto heb!
Ik verwacht zelf dat ik eind april de auto zal hebben.
 
Zojuist een mail van de dealer gehad.
De verwachte/voorlopige productieweek is week 14.

Nog erg lang wachten dus voordat ik eindelijk de nieuwe auto heb!
Ik verwacht zelf dat ik eind april de auto zal hebben.
Nou, dat klinkt niet echt als vooraan in de wachtrij zetten... Jammer, maar het is natuurlijk wel de Skoda van je dromen en dus als vanzelf het wachten waard. Nu nog ff twee maanden voorzichtig rijden met je huidige auto...
 

Maarten

Forumguru
Nou, dat klinkt niet echt als vooraan in de wachtrij zetten... Jammer, maar het is natuurlijk wel de Skoda van je dromen en dus als vanzelf het wachten waard. Nu nog ff twee maanden voorzichtig rijden met je huidige auto...

De dealer had in eerste instantie de verwachting dat de verkeerd geproduceerde Skoda's met voorrang gemaakt zouden worden. Als ik zo naar de productieweek kijk, vind ik daar weinig voorrang of spoed aan.

Het zal het wachten waard zijn, maar ik ben het zat!
 

Fabia

† In Memoriam
Dat kan ik me goed voorstellen. Ik vind dat niet zo heel erg hun best doen voor je. Ze moeten toch ook begrijpen dat je de auto onderhand wel een keer wilt hebben.
 

Maarten

Forumguru
Dat kan ik me goed voorstellen. Ik vind dat niet zo heel erg hun best doen voor je. Ze moeten toch ook begrijpen dat je de auto onderhand wel een keer wilt hebben.

De dealer doet absoluut zijn best. Maar daar in het verre Tsjechië nemen ze het niet zo precies met de klantvriendelijkheid heb ik het idee. Ik zou de 300 gedupeerde klanten (zo durf ik het wel te noemen) toch wat meer te vriend proberen te houden! Ik heb niet het idee dat men er echt wakker van ligt bij Skoda. Ze zouden in deze tijden toch beter moeten weten!
 
Ze zouden in deze tijden toch beter moeten weten!
Misschien is dat het juist: Je moet in moeilijke tijden meer moeite doen om te verkopen. Maar jullie zijn dat punt al gepasseerd, je hebt al gekocht. Dus snel produceren als extra geste hoeft voor jullie niet meer.
 
Bovenaan Onderaan