Rosinfield
† In Memoriam
Veel plezier met de Ford!
Veel prettige en veilige kilometers in de Ford dan maar .
Je had al laten weten dat je meer ruimte nodig had............dus zoiets zat eraan te komen.
Voor je het weet hebben ze ze zelf
Om die reden heb ik altijd gekozen voor fietsdragers met gootjes. Ik heb nogal eens verschillende fietsen mee: 1 of beide e-bikes (die onderling nogal van elkaar verschillen), of fietsen van logerende kleinkinderen in diverse afmetingen.offset van het crankstel van mijn fitnesse hybride komt niet uit op de twinnyload.
Het antwoord op je vraag waarom de kabeltjes van de lambda sonde zijn doorgeknipt:.....Maar wat ik niet snap zijn 2 dingen......waarom knip je de bekabeling van een sensor door? En waarom zo kort op de sensor? Er was haast geen werkruimte om te solderen...of je draden eerst te strippen.
Ik heb nog wel gekeken of de goede sensor gemonteerd is, want zoals mijn garage zei, de vw sensoren zijn qua nummer gekoppeld aan de ecu en motorcode.....al pak je het zelfde nummer...maar dan met een K of een T op het eind...je auto gaat een fout melding geven......plus met dat geknoei aan mijn sensor krijg je een storing in je stroom loop....dus alsnog storing.
Maar gelukkig...de sensor die bij mij gemonteerd zit is de goeie......maar dan snap ik nog steeds niet waarom die kabel is door geknipt.....en daar zal ik ook nooit achter komen vrees ik.
....
Het komt er op neer...dat de sensor het nog wel doet, maar het opwarmings procedure niet kan bij benen, met het opwarmproces van de KVS wat door de motor loopt.....het schijnt dat dit gelijktijdig moet lopen zodat de sonde sneller een preciezere meting kan doen.
Dus het komt er op neer dat ik ergens van dit jaar nog eens een lambda sensor mag gaan vernieuwen (krengen zijn duur)......