VCDS mogelijkheden Kodiaq

Antera

Donateur
Zou het niet weten, jij wel?

Yep hij vraagt een borg van € 500 en dan stuurt hij zijn kabel op op risico van de klant. Die laat het weten als de kabel er is en dan word het op afstand gecodeerd waarna de kabel weer terug gestuurd moet worden en de klant zijn borg terug krijgt :-)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

steege2

Senior Member
Yep hij vraagt een borg van € 500 en dan stuurt hij zijn kabel op op risico van de klant. Die laat het weten als de kabel er is en dan word het op afstand gecodeerd waarna de kabel weer terug gestuurd moet worden en de klant zijn borg terug krijgt :-)

Aha! Duur geintje als de kabel nooit aan komt
 

Canon-Eye

Forumguru
Die laat het weten als de kabel er is en dan word het op afstand gecodeerd
Dat heen en weer sturen van die kabel is een bijkomende dubbele risicofactor, nog los van het feit dat je een volstrekt onbekende figuur toegang moet geven tot je laptop via Teamviewer of zo. No way!!!
 

Antera

Donateur
Dat heen en weer sturen van die kabel is een bijkomende dubbele risicofactor, nog los van het feit dat je een volstrekt onbekende figuur toegang moet geven tot je laptop via Teamviewer of zo. No way!!!

Tja is een keus die je zelf bepaald natuurlijk maar iemand die zijn kabel van 500 + euros opstuurt gaat zeker geen gekke dingen doen. Geloof mij maar wat zou iemand ermee op schieten of waar zou je bang voor zijn je ziet zelf wat er gebeurd en als het niet vertrouwt trek je de stekker er zo weer uit :-)
 
is er ergens een lijst met instellingen dat je kan aanpassen, graag zou ik de Rear seat Entertainment willen aanzetten, werkt dit, als ook film spelen tijdens het rijden, en wat kost dit zo de aanpassingen die je wilt.
 

Mertensk

Nieuw lid
Beste forumexperts,

Ik heb een Style besteld, met ACC en ben aan het zoeken of er ook een A5 cameramodule op zou zitten.
Ik heb niet voor de opties Lane Assist en Verkeersbordherkenning gekozen.
Maar ik heb het vermoeden dat de camera standaard geleverd wordt als je een zelfdimmende binnenspiegel hebt.
verkeersbordherkenning is immers een optie van 75€, dat zou wel erg weinig zijn voor een camera.
Maar als je Verkeersbordherkenning neemt, ben je ook verplicht van een zelfdimmende binnespiegel te nemen.
Misschien zit dat dus standaard in het spiegelblok.

Om de vraag dus erg kort te stellen;
Is het mogelijk om Lane assistent te activeren, zonder de opties Verkeersbordherkenning of grootlicht assistent, maar met de optie ACC?
 

Antera

Donateur
Hallo,

helaas heb je geen camera als je geen TSR of LA hebt besteld. de camera is zeker geen standaard daar is die iets te duur voor. De dimmende spiegel werkt stand alone.

daarnaast werkt ACC via een radar sensor en niet zoals door veel gedacht met een camera :-)
 
Als ik als optie de verkeersbordherkenning neem dan zou in pricipe lane assist vrij te schakelen zijn? Of heb ik het verkeerd op?
Wat is er nodig om blind spot detect vrij te schakelen?
 
Bovenaan Onderaan