VCDS mogelijkheden Kodiaq

Base77

Senior Member
Vanaf September (hoop ik) ben ik ook in het bezit van een mooie Kodiaq 1.4 (of 1.5????) TSI DSG Business Style in de kleur Business Grey.

Wie zou mij willen/kunnen helpen met het inschakelen van wat opties via VCDS? De opties die ik heb gekozen (en daarvoor volgens mij van belang zijn) zijn:
- Driving mode select
- Travel assist

Ik ben overigens in het bezit gekomen van het complete werkplaatshandboek (wel in het Duits) van de Kodiaq, wellicht heeft diegene of anderen daar interesse in (wellicht nog meer mensen).

@Antera
 

johnboy

Forumguru
...

Ik ben overigens in het bezit gekomen van het complete werkplaatshandboek (wel in het Duits) van de Kodiaq, wellicht heeft diegene of anderen daar interesse in (wellicht nog meer mensen).

Digiale versie? Ik heb wel interesse!


Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
 

CBreedijk

Donateur
Ik ben overigens in het bezit gekomen van het complete werkplaatshandboek (wel in het Duits) van de Kodiaq, wellicht heeft diegene of anderen daar interesse in (wellicht nog meer mensen).

Daar heb ik ook zeer zeker wel interesse in.

Voor VCDS Kun je Antera benaderen. Of ff zoeken in t forum. Er is een pagina die coderingen per aanbieder per regio/stad weergeeft.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

CBreedijk

Donateur
Ik heb zo niet in t vizier wie moderator is, maar is de kennisbank een idee?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Heb ff geen idee, hoe ik dat moet doen, kan ik het met iemand delen via dropbox link, zodat diegene dat kan regelen?

Stuur even PB met email adres.
 

CBreedijk

Donateur
Hangt wel van aantal MB’s af. Als het een heel werkplaatshandboek is kan het wel eens een flinke jongen zijn in MB’s. Dan eerst even optimaliseren met bv. Acrobat.

T zijn 28 bestanden totaal 390 Mb
Ben niet in de gelegenheid om te optimaliseren.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Japanese Power

Donateur
Heb ff geen idee, hoe ik dat moet doen, kan ik het met iemand delen via dropbox link, zodat diegene dat kan regelen?.
Ben een tijdje aan het vogelen geweest maar door de grote hoeveelheid technische tekeningen in de pdf's win je niet zo heel veel. Wil je het beschikbaar houden op het forum zal een dropbox account met een downloadlink een optie zijn, en dan moet het bestand achter de link wel blijven staan. Ik krijg het van 391MB naar 321 MB. Schiet dus niet echt op. En het is van belang om de tekeningen scherp te houden en niet te converteren naar pixels...
 
Laatst bewerkt:

Sk_Hans

Forumguru
400MB via het forum is wellicht erg veel. Via een linkje is het zo binnen. Dus als iemand zo'n linkje (naar een dropbox achtig iets of een torrent) heeft, hou ik me aanbevolen.
 

Antera

Donateur
Vanaf September (hoop ik) ben ik ook in het bezit van een mooie Kodiaq 1.4 (of 1.5????) TSI DSG Business Style in de kleur Business Grey.

Wie zou mij willen/kunnen helpen met het inschakelen van wat opties via VCDS? De opties die ik heb gekozen (en daarvoor volgens mij van belang zijn) zijn:
- Driving mode select
- Travel assist

Ik ben overigens in het bezit gekomen van het complete werkplaatshandboek (wel in het Duits) van de Kodiaq, wellicht heeft diegene of anderen daar interesse in (wellicht nog meer mensen).

we hebben contact gehad :-)
 
Bovenaan Onderaan