Tuner's Skoda Octavia RS 245 Berline "Octavius Rsus 'Codename': Red Baron"

dirkie996

Forumguru
Bram, qua vraagprijs, is dit realistisch? Ik weet wat je er allemaal aan besteed hebt, maar daarvoor zal je toch ‘n echte liefhebber moeten treffen. Alvast succes met de verkoop. En wat wordt de opvolger? Audi A3 RS?
 

Tuner111

Forumguru
Prijs is zowiezo nog bespreekbaar he :) ik wil gewoon geen fun bieders das al eigenlijk...

het is met een beetje pijn in het hart hoor... maar bloed kruipt waar het niet gaan kan zeker?:pardon:

het geld dat ik anders in de baron zou steken gaat naar de volgende wagen... waar dan weer meer met te doen is :D

opvolger zal ik hier melden als de baron weg is ;)
 

leon-cupra

Forumguru
Dus verkoop O3 + geld project O3 + geld dat bedoeld was voor de daily naast de project O3 wordt nu helemaal gebruikt voor een nieuwe daily …
verwacht nu toch wel een RS6 :D:D

Ps: in lichte vracht zetten , interessant voor je bijberoep ;)
 

leon-cupra

Forumguru
Dit zou wel een knappe opvolger zijn :D
Staat niet ver van jouw deur (Asse) en blijkbaar verkocht.

291B9EDF-8769-4ED2-AFEB-7018A09F4418.jpeg

Heb je nieuw gekocht of gekeken naar 1 met de kop af?
 

JeSko

Forumguru
Bram, qua vraagprijs, is dit realistisch? Ik weet wat je er allemaal aan besteed hebt, maar daarvoor zal je toch ‘n echte liefhebber moeten treffen. Alvast succes met de verkoop. En wat wordt de opvolger? Audi A3 RS?

Ja dat dacht ik dus ook, Bram heeft zomaar even de duurste VRS O3 van België te koop staan (op tweedehands) momenteel ;) maar hij heeft er echt voor dik 10-15.000 euro mods op steken, denk wel dat vroeg of laat er iemands passeert die zegt dat is hem, die kosten moet ik al niet meer doen. België is wel een echt combi land, dat is mogelijks wel in Bram zijn nadeel.
 

leon-cupra

Forumguru
Mijn broer heeft een paar getunede wagens ooit te koop gezet. Beetje in de grootorde van Bram zijn O3. De meeste na een tijd terug origineel gezet en de stukken apart verkocht. Uiteindelijk krijg je sneller je wagen verkocht en apart brengen de stukken ook meer op.
Maja … alles eronderuit halen , apart verkopen, nog meer gezaag van kopers zonder geld … het vraagt enorm veel tijd en geduld.
Bram kan maar proberen als duurste maar dikste O3 245 en hopelijk vindt hij snel die ene “gek”.
 
Bovenaan Onderaan