Tuner's Skoda Octavia RS 245 Berline "Octavius Rsus 'Codename': Red Baron"

JeSko

Forumguru
@leon-cupra

We gaan het zien @leon-cupra , ik heb nul vertrouwen in de regering, we zijn al gediscrimineerd met de LEZ, waarom mag een Euro 5 Diesel vanaf 2025 niet meer binnen in de LEZ, tenzij we betalen? Dan mag het plots wel? Wat is dat voor dubbele standaard?

Dat is discriminatie, die hebben ze er ook door gekregen, er lopen rechtszaken tegen deze wet, toch komt dat nooit in het nieuws. Zou me niets verbazen dat van hogerhand de Diesels langzaamaan helemaal weg gepest gaan worden, en dat kan makkelijk beginnen met de keuring, we betalen al belasting op een gehomologeerd voertuig, belasting op herstellen, belasting op aankoop, belasting op keuring, belasting op gebruik, belasting belasting belasting, toch word dat gehomologeerd voertuig nu geweerd van bepaalde plekken, ik betaal net zo goed verkeersbelasting als een ander, ik mag dus overal in België rijden, dat is mijn recht.

Ik schrik van niets meer in ons landje. :)
 

leon-cupra

Forumguru
Ach ja @JeSko .. ik lig daar niet wakker van .. waar ik wel wakker van lig, is wat de opvolger wordt van de M2 :deuk::deuk:
Toch een beetje gek aant worden van een Boxter/Cayman
 
Laatst bewerkt:

larsy

Forumguru
Mooie foto’s .

Ja dat kan niet (Betalen en dan wel binnen mogen rijden) Dit heeft niets met milieu te maken dan .

heb die nieuwe Audi ook al gezien maar dat is me net te hoekig allemaal . Dan zou ik eerder een andere kopen voor het dat geld.
iets oudere cayman , box. 718 …
 

Tuner111

Forumguru
2021-audi-s3-rocks-blue-paint-and-quad-exhaust-ahead-of-debut_12.jpg


2022-audi-rs3-sedan-12-1635210174.jpg


Dat is meer mijn smaak dan het felle groen :D

Een Cayman zou ook nog welkom zijn. Maar heeft geen zetels achteraan he ;)
 

leon-cupra

Forumguru
2021-audi-s3-rocks-blue-paint-and-quad-exhaust-ahead-of-debut_12.jpg


2022-audi-rs3-sedan-12-1635210174.jpg


Dat is meer mijn smaak dan het felle groen :D

Een Cayman zou ook nog welkom zijn. Maar heeft geen zetels achteraan he ;)
Lekkere kleurtjes.

Betreft achterbank: heb je dat echt nodig? Veronderstel dat je nog geen gezin hebt. Dus waarom zou je dan een achterbank nodig hebben? Maten moeten dan maar in hun eigen wagen ergens naar toe rijden. Als je een partner hebt , heb je in de wagen nog een extra stoel. Meer heb je dan niet nodig :arghh:
En met een gezin … tja … dan wordt het toch op zijn minst (qua grootte) een superb :D:D
Zolang je het kan, daar niet naar zien en gewoon kopen wat je zelf graag zou willen. :jaja:

bij de opvolger van de M2 ga ik ook niet meer zien naar een achterbank. De keren dat ik een achterbank nodig heb is op 1 hand te tellen. Koop ik lekker wat ik echt wil. :jaja:
 

Tuner111

Forumguru
Lekkere kleurtjes.

Betreft achterbank: heb je dat echt nodig? Veronderstel dat je nog geen gezin hebt. Dus waarom zou je dan een achterbank nodig hebben? Maten moeten dan maar in hun eigen wagen ergens naar toe rijden. Als je een partner hebt , heb je in de wagen nog een extra stoel. Meer heb je dan niet nodig :arghh:
En met een gezin … tja … dan wordt het toch op zijn minst (qua grootte) een superb :D:D
Zolang je het kan, daar niet naar zien en gewoon kopen wat je zelf graag zou willen. :jaja:

bij de opvolger van de M2 ga ik ook niet meer zien naar een achterbank. De keren dat ik een achterbank nodig heb is op 1 hand te tellen. Koop ik lekker wat ik echt wil. :jaja:

ik neem toch regelmatig mensen mee voor op locatie enzo dus een achterbank is wel een must ;)
 

leon-cupra

Forumguru
@EdK ik had die keuze tussen al die poezen niet. In mijn jonge jaren had ik niet de luxe om een dikke RS te rijden. Had zeker niet te klagen betreft mijn eerste wagen maar een “chickmagnet” was mijn eerste Leon niet :arghh:
 

s-line

Forumguru
Ik vind de nieuwe A3 niet echt mooi meer. Inderdaad veel te hoekig geworden, ik vind het net een Japanner/Mazda bijv. Ook kwalitatief schijnen mindere materialen zijn gebruikt
 

leon-cupra

Forumguru
Vind de nieuwe RS3 er net beter op geworden. Een stuk bruter dan voorheen en als koper van een RS3 is dit toch wel meestal een reden van aanschaf. De oude RS3 lijkt naast de nieuwe een braaf beestje.
Enigste wat mij absoluut stoort zijn die ventilatiemonden in het dashboard. Dat trekt echt op niets :thumbsdown::thumbsdown:

DE678529-7055-4DAF-96ED-8F40A7B05B53.jpeg
 

larsy

Forumguru
exclusive colour Riviera Blue
Net nog een goedkopere optie dan een individual kleurtje ;)

Gewone ruiten achter !!! Kan dat zo ?
Donker is toch geen optie meer op zo een type wagen dacht ik dan.
Zou dan al beginnen denken dat het een gewone A3 is met een wrap en kitje :-)
 

Spector

Forumguru
Echt? Ik rij nog lekker een jaartje door. Wachten op een nieuwe auto nu duurt mij veel te lang. Ik hoop dat alles het komende jaar een beetje normaliseert. Ben wel nog bij een demo RS 245 O4 geweest die redelijk scherp geprijsd was maar toch vanaf gezien...

Blijf je wel bij VAG?
 
Bovenaan Onderaan