Tuner's Skoda Octavia RS 245 Berline "Octavius Rsus 'Codename': Red Baron"

Tuner111

Forumguru
233618842_10225894630822731_5663631817568543925_n.jpg
 

s-line

Forumguru
Zonde van die auto om er een trackcar van te maken. Kan je beter van een oud bakkie doen. Een foutje “of zeker op de ring” een foutje van zo een losgeslagen mafkees en het is klaar met de mooie octavia…
 

Tuner111

Forumguru
je hebt gelijk hoor @s-line. maar ik heb de baron als project/track wagen gekocht. het doel was altijd om er hem na zijn daily life verder te gaan ombouwen...

in de plek komt er wel iets anders leuk als daily :)
 

JeSko

Forumguru
Mooie foto's! Ook goed dat je ze weer plaatst, de anderen "verdwijnen" allemaal :pieker:

De voorlaatste is de mooiste, daarin leg je de agressieve vormen in de voorbumper mooi vast.
 

Tuner111

Forumguru
Mooie foto's! Ook goed dat je ze weer plaatst, de anderen "verdwijnen" allemaal :pieker:

De voorlaatste is de mooiste, daarin leg je de agressieve vormen in de voorbumper mooi vast.


heeft te maken met FB. ik gebruik de links van daar om ze hier te plaatsen :)

en idd is ook een van mijn favokes :)
 

Tuner111

Forumguru
@leon-cupra die zijn op de lange baan gestuurd tot een nieuwe daily er komt.

Met de keuring altijd maar strenger en strenger word & met de corona onzekere tijden. Gaat de baron na zijn daily life van de platen af en dan zijn er geen regels meer.

Dan staat er veel op de planning...
 

JeSko

Forumguru
Ja de keuring.. die gaan echt mensen beginnen kloten nu, let maar op. Zullen ook wel de opdracht van bovenaf hebben gekregen om mensen met een Diesel te naaien, daarna worden degene met een Naft genaaid.
 
Bovenaan Onderaan