Tuner's Skoda Octavia RS 245 Berline "Octavius Rsus 'Codename': Red Baron"

leon-cupra

Forumguru
wat snappen jullie niet aan "ik ga niet verlagen" ?
rustig in-en uitademen ;)

In Nederland is het blijkbaar veel meer ingeburgerd om te verlagen (wss ook geen hoop administratie om in orde te geraken). Het staat uiteraard wel beter, rijeigenschappen zouden er ook beter van worden, maar de kostprijs en de hoop regeltje hier in BE :mad: ik begin er ook niet aan.
 

B.Stuurder

Forumguru
wat snappen jullie niet aan "ik ga niet verlagen" ?
Ik snap het ook niet hoor, wie wil nu verlagen, chippen en bredere wielen en banden? Zo ordinair. :laugh:

Maar gefeliciteerd met je aankoop, ik ben erg benieuwd naar de metallic rode kleur op de auto.

Ik heb zoveel zwarte, witte en grijze auto's gehad, dat ik wel eens wat andere kleuren wil. Was ook de motivatie voor het blauw. Misschien de volgende een rode.
 

CDK

Forumguru
het komt ook gewoon redelijk kostelijk uit. Setje dat kan werken icm de DCC kost al snel +2000euro. ;)

Het is niet nodig om een KW DDC set te monteren hoor, daar doelde je waarschijnlijk op in je post? Er kunnen gewoon simpele verlagingsveren gebruikt worden bij een DCC onderstel als je dat zou willen. Onder mijn Kodiaq met DCC zit ook gewoon een set Eibach Pro veren ;)
 

Tuner111

Forumguru
Het is niet nodig om een KW DDC set te monteren hoor, daar doelde je waarschijnlijk op in je post? Er kunnen gewoon simpele verlagingsveren gebruikt worden bij een DCC onderstel als je dat zou willen. Onder mijn Kodiaq met DCC zit ook gewoon een set Eibach Pro veren ;)

als ik het zou doen zou ik het ineens goed doen. maar zelf denk ik er niet aan om te verlagen ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
als ik het zou doen zou ik het ineens goed doen. maar zelf denk ik er niet aan om te verlagen ;)

Dat had je aangegeven inderdaad. Ineens goed doen is relatief. Ik heb achteraf na installatie nooit meer aan de rijhoogte gesleuteld met m’n vorige auto, wel aan de demping. De demping pas je aan met met het reeds bestaande DCC systeem, daarom vind ik persoonlijk de DDC van KW niet nodig ;)
 

s-line

Forumguru
Maar als je wel “laag” wilt en je auto heeft DCC dan is het toch wel aan teraden om de KW met DCC te monteren...
 

s-line

Forumguru
Ik kom ook in België hoor, minimaal 3x per jaar voor een weekend.
En ken ook wel wat Belgen die nog wel lager rijden als “mijn” laag
 
Bovenaan Onderaan