Tuner's Skoda Octavia RS 245 Berline "Octavius Rsus 'Codename': Red Baron"

Tuner111

Forumguru
wat zijn uw ervaringen met de optie dcc is het de moeite om 800 neer te tellen?
Gewoon doen! Voor me is een must.. Maar ik zou zeggen ga even rijden met een wagen met dcc en direct erna zonder en oordeel zelf voor je als het 800 euro waard is
 

CDK

Forumguru
scheelt het zoveel :)

Op mijn Kodiaq een wereld van verschil en die kleine meerprijs is het dubbel en dwars waard :jaja: Maar bij twijfel altijd zelf proberen te ervaren. Op matig tot slecht wegdek met snelheden tot max 60kmh switch ik nog al eens naar comfort, bij normale snelheid op de autosnelweg op normaal en bij hogere snelheid en dus automatisch ook bij goed wegdek de sportieve stand. Ik zou niet anders meer willen!!
 

Kurtje

Forumguru
Ik heb het op de Cupra gehad en dat werkte inderdaad zeer goed. Je voelt het verschil in de standen zeer goed.

Op de Golf heb ik het niet genomen, om te zeggen dat ik het nu mis absoluut niet. Maar daar was ook met de reden dat ik sowieso een schroefset wou. Om dan bij de Golf 1200euro extra bij te betalen en dan nog eens een 1000euro extra voor een DDC model van KW vond ik wat erover :D
 

Porte

Nieuw lid
De motorsound is wel maar via de boxen als je hem op sportmodus zet dus dat vind ik wel wat minder :itwasntme: maar blijft wel een leuke optie.
 

philippe bakker

Forumguru
Je moet dan eens met de yaris van mn vrouw rijden, (wit gele kruis) is een 1.0, 3 cylinder met de volle 68pk. Da's pas anticiperen bij inhaalacties
Ja mijn schoonpa heeft een fabia 1.0 zonder turbo gekocht met 60 pk. Terwijl ik hem nog zo gezegd had om de tsi te nemen :(. Maar deze kostte hem nieuw maar 9000 euro
 
Bovenaan Onderaan