Tuner's Skoda Octavia RS 245 Berline "Octavius Rsus 'Codename': Red Baron"

Goofy@5E

Forumguru
Back on topic dan maar ? :pieker::lezen:

Vandaag is alles toegekomen se :D


Wat zie je ?
HJS Downpipe
VWR Intake hose
en een 76mm naar 70mm klem

mod gaat eronder zodra ik de brug in de garage kan hebben :)

En dan komt de volledige sound video online als deze ook is ingebrand :)


Mooie gedekte tafel noem ik dat, vraagje het gelaste plaatje op de tweede cat, is dat het ce label?
Ben benieuwd naar dat resultaat :thumbsup:

Grzt K.
 

Tuner111

Forumguru
Gisteren een dagje naar duitsland geweest. eerst naar only skoda in bochum en vandaar dan door gereden naar de ring om vln te bekijken en zelf daarna een rondje te doen op de ring :D het was wel druk maar ik heb me toch wat meer gegeven. Wat me opvalt is dat de standaard ophanging echt te slap is voor dit soort werk maar met de kw ddc kit komt dit wel goed :) remmen geven echt een goed gevoel en hebben zeker geen last van "fading". en dan ook die sper die echt heel goed zijn werk doed, ik heb niet een keer het tractie contole lampje zien aangaan... en toch een paar keer een kick down gedaan op de track..

Gisteren in totaal 790 km gereden en meeste ervan aan +200 km/u. en de wagen voelt echt mooi stabiel en geeft zekerheid aan deze snelheden. ik had in de terugweg een lekker stuk weg voor me alleen en daar dan toch is geprobeerd de max te zoeken.. ik ben uitgekomen op 262 km/u en dan ging de limiter aan... dus zonder deze zal hij makkelijk naar de 270 doorlopen...

Maar genoeg woorden... een video van de ronde op de ring :)


En voor de gene die graag het verbruik zien... hier een foto :D
 

Japanese Power

Donateur
Bij deze is de VRS dus officieel ingereden! Gaaf hoor. Wel een pruts parking waar een beetje verlaagde auto niet fatsoenlijk uit kan rijden...
 

leon-cupra

Forumguru
Al de uitleg en het filmpje wilde we eigenlijk niet weten, we wilden gewoon het verbruik weten :D;)

Mooi rondje en mooi geluid :thumbsup:
Die "whoehoe" op minuut 9" 10sec :D:D
 

Tuner111

Forumguru
Diene Belgische RS230 da op 10:51 voorbij rijdt das echt ne zot :tegek:;)

wie zou da zijn :pieker::D

Al de uitleg en het filmpje wilde we eigenlijk niet weten, we wilden gewoon het verbruik weten :D;)

Mooi rondje en mooi geluid :thumbsup:
Die "whoehoe" op minuut 9" 10sec :D:D

Thanks ;)

Bwaa , Bram heeft serieus ingehouden zodat je kon inhalen :deuk:

Er waren veel "snelle jongens" dus ik heb wel het een en andere laten voorgaan.. ook @bjorn_van_velthoven_ Maar moest ik niet zoveel moeten doorlaten hebben was dit niet waar :D
 

dirkie996

Forumguru
Gisteren een dagje naar duitsland geweest. eerst naar only skoda in bochum en vandaar dan door gereden naar de ring om vln te bekijken en zelf daarna een rondje te doen op de ring :D het was wel druk maar ik heb me toch wat meer gegeven. Wat me opvalt is dat de standaard ophanging echt te slap is voor dit soort werk maar met de kw ddc kit komt dit wel goed :) remmen geven echt een goed gevoel en hebben zeker geen last van "fading". en dan ook die sper die echt heel goed zijn werk doed, ik heb niet een keer het tractie contole lampje zien aangaan... en toch een paar keer een kick down gedaan op de track..

Gisteren in totaal 790 km gereden en meeste ervan aan +200 km/u. en de wagen voelt echt mooi stabiel en geeft zekerheid aan deze snelheden. ik had in de terugweg een lekker stuk weg voor me alleen en daar dan toch is geprobeerd de max te zoeken.. ik ben uitgekomen op 262 km/u en dan ging de limiter aan... dus zonder deze zal hij makkelijk naar de 270 doorlopen...

Maar genoeg woorden... een video van de ronde op de ring :)


En voor de gene die graag het verbruik zien... hier een foto :D
Als ik die 2de foto bekijk reed je gemiddeld 75km/u

Hoezo het merendeel aan 200+? Denk dat uw verbruik dan wel hoger zou liggen?
 
Bovenaan Onderaan