Tuner's Skoda Octavia RS 245 Berline "Octavius Rsus 'Codename': Red Baron"

Spector

Forumguru
Ik ben overtuigd en heb de spullen inmiddels besteld. Brug lijkt ook geregeld alleen nog een datum plannen, maar eerst maar op de spullen wachten. Dank @Tuner111 Bram, zal wel wat in m'n eigen topic plaatsen als het geïnstalleerd is om deze niet te vervuilen. Ben erg nieuwsgierig en zie het als een voorbereiding op een eventuele aanpassing van het totale systeem.
 

Tuner111

Forumguru
Ik ben overtuigd en heb de spullen inmiddels besteld. Brug lijkt ook geregeld alleen nog een datum plannen, maar eerst maar op de spullen wachten. Dank @Tuner111 Bram, zal wel wat in m'n eigen topic plaatsen als het geïnstalleerd is om deze niet te vervuilen. Ben erg nieuwsgierig en zie het als een voorbereiding op een eventuele aanpassing van het totale systeem.

graag gedaan :)
 

Olivier

Senior Member
Alsof dat niet opvalt bij de keuring... net als onnodige extra lasnaden trouwens.

Op de keuring zeggen ze daar niets van. Ik heb mn vrs fl, meteen na aankoop vorig jaar verlaagd, en de middendemper weggenomen. Heb hem een tijdje geleden doen keuren voor verlaging en de originele demper terug geplaatst, met een origineel lijkende flens. Totaal geen problemen op de keuring of vragen over gehad.
 

oco1979

Forumguru
juist eens de gfb uitleg bekeken, dat ziet er veel belovend uit.
Zal de turbodruk mooi bijregelen.
:thumbsup:
Net die extra.
 

Spector

Forumguru
als het er onder zit maak ik terug een video ;)
Top :thumbsup:

Ik vind het geluid persoonlijk wat schel, ik hou wat meer van het wat donkere geluid maar misschien valt hij bij de RS mee. Heb je alleen de einddempers besteld besteld? Of ook het tussenstuk? Mid demper heb je al vervangen...

Ik ga die van mij volgende week aanpassen, ik kom er op het moment niet aan toe :pieker:
Doos staat al een week in de gang te wachten... Druk, druk, druk
 

Tuner111

Forumguru
Top

Ik vind het geluid persoonlijk wat schel, ik hou wat meer van het wat donkere geluid maar misschien valt hij bij de RS mee. Heb je alleen de einddempers besteld besteld? Of ook het tussenstuk? Mid demper heb je al vervangen...

Ik ga die van mij volgende week aanpassen, ik kom er op het moment niet aan toe :pieker:
Doos staat al een week in de gang te wachten... Druk, druk, druk
Ik heb de hele lijn gekocht van aan de downpipe tot de einddempers. Das nu het leuke van remus op de rs.. Lekker donker geluid en kleppen! Ik heb ze al int echt gehoord en echt knap!

Heb de rs 230 versie genomen maar deze is ook voor de rs 245 inorde...

 
Laatst bewerkt:

Spector

Forumguru
Nice! Is dat met die 4 standen kleppen, waarvan je de laatste stand niet op de openbare weg mag gebruiken :deuk:

Ik ben benieuwd hoor, ik ga eerst maar eens de mid-demper vervangen en dan zien we later wel verder ;)
 

CDK

Forumguru
Gaaf @Tuner111 Mooi dat dat kant en klaar leverbaar is van Remus :jaja:
Wat kost zo’n setje inclusief monteren?
Mijn complete handgemaakte lijn met kleppen, euro 6 katalysator en dubbele carbon eindtips heeft me 3000,- gekost.
 
Bovenaan Onderaan