Tuner's Skoda Octavia RS 245 Berline "Octavius Rsus 'Codename': Red Baron"

leon-cupra

Forumguru
Nu al herspuiten? Aanrijdingetje gehad? Mijn RS was na 3 weken al gezegend met parkeerschade van 'n jong gastje die nog met 'n "L" rondreed. Bumper herspoten, toen, maar sedert verleden week, nu op de linkerkant van de achterbumper, opnieuw parkeerschade. Het is wel heel miniem, dus ik zal het voorlopig zo laten. Het ergste vind ik dan nog dat degene die de aanrijding veroorzaakt, gewoon weg rijd en doet alsof zijn of haar neus bloed. Straks is die bumper versleten van te herspuiten.:pieker:
madam betrokken geweest in aanrijding met 4 wagens. Zij kon stoppen voor voorligger, oud madammeke achter haar niet. Uitwijken en op tegenligger gereden en de superb hierdoor in de zijn aangereden. Auto is nog maar 7 maanden maar heeft al redelijk wat schade.
Eigen schade: kids en mijn madam die niet opletten met zakken uit de koffer te nemen. Heel veel krassen op achterbumper. Paar krassen op de deur door jassen,..
Schade door derden: iemand met zijn deur ertegen gezeten, zeer lichte krassenbundel, parkeerschade aan voorbumper(uiteraard weggereden) en dan nu het ongeval.
Is ook een sch*tkleur dat lava blue. Ieder licht krasje zie je enorm goed. Had liever een witte Superb gehad maja, carpolicy :banghead:
 
Bovenaan Onderaan