Tuner's Skoda Octavia RS 245 Berline "Octavius Rsus 'Codename': Red Baron"

Horkje

Forumguru
看起来不错 @Tuner111 !

Volgens mij geen stukje croom over van buiten?

Als ik één puntje van kritiek mag uiten dan is het het VVS filmen :D

Maar zonder gekheid, super super dik van nature en met al de extra Gyeon detailing en mooie embleem en zwarte details een prachtige auto!
 

CBreedijk

Donateur
Mijn zelf gemaakt skoda logo bijna klaar. Morgen fijnpolish halen en laatste maal opboenen. Dan wachten op logo van superskoda zodat ik kan vergelijken. En dan eindelijk monteren of een tweede bijbestellen

Ben nog niet content met primer laag van de “achtergrond”

Logos gaan naar spuiter.

Voordat ik er mee klaar ben, duurt t lang en zijn ze mooi.
OF dan zijn ze morgen klaar en niet zo mooi ;)
 

dirkie996

Forumguru
madam betrokken geweest in aanrijding met 4 wagens. Zij kon stoppen voor voorligger, oud madammeke achter haar niet. Uitwijken en op tegenligger gereden en de superb hierdoor in de zijn aangereden. Auto is nog maar 7 maanden maar heeft al redelijk wat schade.
Eigen schade: kids en mijn madam die niet opletten met zakken uit de koffer te nemen. Heel veel krassen op achterbumper. Paar krassen op de deur door jassen,..
Schade door derden: iemand met zijn deur ertegen gezeten, zeer lichte krassenbundel, parkeerschade aan voorbumper(uiteraard weggereden) en dan nu het ongeval.
Is ook een sch*tkleur dat lava blue. Ieder licht krasje zie je enorm goed. Had liever een witte Superb gehad maja, carpolicy :banghead:
Als het 'n troost mag zijn, dat "Racing Blue" zie je ook alles op.:cry:
Ik begin toch Skoda ervan te verdenken, dat de dikte van de autolak, toch iets dunner is dan van Audi/VW.
Ook denk ik dat er 'n verschil zit in kwaliteit van de voorruit, zo snel putjes hebben in de voorruit, heb ik nog niet eerder Mogen meemaken. ( Of zou dat komen doordat je gemiddelde snelheid met de RS, hoger ligt?:D)
 

philippe bakker

Forumguru
Als het 'n troost mag zijn, dat "Racing Blue" zie je ook alles op.:cry:
Ik begin toch Skoda ervan te verdenken, dat de dikte van de autolak, toch iets dunner is dan van Audi/VW.
Ook denk ik dat er 'n verschil zit in kwaliteit van de voorruit, zo snel putjes hebben in de voorruit, heb ik nog niet eerder Mogen meemaken. ( Of zou dat komen doordat je gemiddelde snelheid met de RS, hoger ligt?:D)
Ik rijd zeer snel en nog geen enkel putje in de ruit ...
 

Tuner111

Forumguru
Zoals beloofd. de fotokes ! :)

HhT7VOW7sBXA-za5cJ3o1XIRvQ6RS3i934kBWymMxJ0


nULxHGCy0K468XQip6bUY-xm7uQUXdTi0H93Hxh1lys


FYyycbAbwYdajbhRDfzKRkCE5AK3lgePXkXHaSmZGoU


wGWuC_doXkwoLmyJcLAQj92CXANuu_CMZKDjA9__2rU


Qrivk_JOpwCOfLQlP0MAHuOOmnkcCrQ9s6e0D5Yi750


mpe62nJzMv5tC6XqfWP0VKhD6ggj55g9wsKIlXp6boM


vB5B2ovJF8NBHODBIJuQ04ywcvm26ZahLpHW8sL2uhU


YhkPS9utkS_C3u26XW2z-rJDi3YPDpfrzrYlGG5SPh0


VGII4_muo7yfPPNo_XUtduLhvJpKn2whIxh8m7vQanw
gp2c1rYWkO5Ok1U6qGbbeiKbDtynUYMW293BwjsewNc


L3EMbFfQe_gimMVoVd-J0hEBkkC31Q1nyZVlkm2a7Ys


K_E_ehAK92bE0JHNODpAm-3N71eXyVovHiQjNaFkR9U


DTO-_wuNMm4KP3naNVXcKAvqilUe1qBP20HG4VadI5A


A74QvF30RdI_7X_2Ine3P7BdDOWquvUWw8IPD_6rFxk


dpSMwzrw9SxyRU8jhusrAWKPh3phalaq3AJzppN0qdg


tmr_cGGFlj3Y10NHyl_GbGEdzCx_j3y7Tf7emsay5NQ
 
Bovenaan Onderaan