Tuner's Skoda Octavia RS 245 Berline "Octavius Rsus 'Codename': Red Baron"

Tuner111

Forumguru
Nee, dat kan wel zijn maar het wordt er niet mooier op en dan is de auto nog maar drie 5 maandjes op de weg. PPF is dan waarschijnlijk wel een goede oplossing nadat de krasjes eruit gepoetst zijn.

je wagen mooi laten behandelen met een gyeon coating en dan de gevoelige delen laten ppf'en
 

Spector

Forumguru
op tijd en stond een nieuwe wagen kopen is ook een oplossing ;)
Neen, idd die zwarte lijsten, om gek van te komen:banghead:
Ik ga morgen eens bellen met een goede detailer hier in de buurt die ook mijn vorige RS (goed) onder handen heeft genomen. Eens kijken of hij mij van wat frustratie af kan helpen.
 
Laatst bewerkt:

leon-cupra

Forumguru
Ik ga binnenkort de achterbumper aan de achterklep van dergelijke folie voorzien bij de Superb (of eventueel een gewone folie als het teveel kost). Ook al is het en firmawagen, kom gek van al die krassen die vrouw en kids veroorzaken. De helft van de wagen moet toch herspoten worden, dus het is het moment :D
 

dirkie996

Forumguru
Ik ga binnenkort de achterbumper aan de achterklep van dergelijke folie voorzien bij de Superb (of eventueel een gewone folie als het teveel kost). Ook al is het en firmawagen, kom gek van al die krassen die vrouw en kids veroorzaken. De helft van de wagen moet toch herspoten worden, dus het is het moment :D
Nu al herspuiten? Aanrijdingetje gehad? Mijn RS was na 3 weken al gezegend met parkeerschade van 'n jong gastje die nog met 'n "L" rondreed. Bumper herspoten, toen, maar sedert verleden week, nu op de linkerkant van de achterbumper, opnieuw parkeerschade. Het is wel heel miniem, dus ik zal het voorlopig zo laten. Het ergste vind ik dan nog dat degene die de aanrijding veroorzaakt, gewoon weg rijd en doet alsof zijn of haar neus bloed. Straks is die bumper versleten van te herspuiten.:pieker:
 
Bovenaan Onderaan