Tour/Rit met onze Skoda's

Red Devil

Actief lid
Ik heb de Poll ook ingevult..

en idd een tank benzine moet maar dan:D ik verheug me dr nu al op:D
hopen dat de dag die uitgekozen word wel lekkr weer is(A)
 

joergarms

Senior Member
Zullen we dan maar gaan fietsen??
Ergens rond Berlijn kun je voor 120 euro rondscheuren in een oude Sovjet tank heb ik me gister laten vertellen, dat lijkt mij echt wel gaaf.
Op de fiets erheen, dan scheuren en terugfietsen, om zogezegd te compenseren. Just kidding.:baby012:
 

joergarms

Senior Member
haha, geen lada niva, al moet ik je zeggen, die bakjes laten je nog versteld staan van wat ze kunnen in slecht terrein.
Maar nee, het zou hier om echte tanks gaan.
 

VEEJAY

Forumguru
Voor de degene die graag naar de ring willen:

Mocht het niet via dit forum lukken om Nurburgring te bezoeken, dan is er 14 oktober een grote groep nederlanders van een andere autoclub aanwezig. Zodat je je niet eenzaam hoeft te voelen :-)
 

Tallguy

Forumguru
Is de poll nou weer verdwenen??

Ik word er wel een beetje simpel van hoor......

Nou breekt mijn klomp! Ik zal het Exciter eens vragen. Dit is al de 2e keer dat dat ding spoorloos verdwijnt....ik snap er geen bal van :confused::ahum::1761:

EDIT: Mail naar Exciter gedaan...misschien dat hij weet waar dat ding is gebleven....ikke niet weten :(
 

Tallguy

Forumguru
Poll is er toch nog, maar ik moest erin posten....kan iemand dit verifieren dat hij/zij kan stemmen?
 

Daniel

Lid
Poll is er toch nog, maar ik moest erin posten....kan iemand dit verifieren dat hij/zij kan stemmen?



Tja toen ik toen straks keek om de uitslag tot nu toe te bekijken,was hij er gewoon weer niet??

En ik moest het toch ergens posten hè.
 

Red Devil

Actief lid
ik heb net gewoon kunnen kijken hoor naar de uitslag.. had hem zelf al ingevult paar dagen terug.. maar hij doet het gewoon bij mij;)
 

Glenn

Actief lid
Het word dus een tour van nederland naar de ardennen of wat willen jullie??

Een andere vraag wanneer zou het ongeveer zijn ? maand? voor te weten als er iets goed te zien is of te doen in de Ardennen bv. Anders zal ik wel eens zie daar voor
 

Daniel

Lid
Een andere vraag wanneer zou het ongeveer zijn ? maand? voor te weten als er iets goed te zien is of te doen in de Ardennen bv. Anders zal ik wel eens zie daar voor



Ik zou het echt niet weten jongen,er hebben wel al ruim 30 personen gestemd maar er komt verder ook niks uit!?!?!
 

DJNeO

Actief lid
T is hier een beetje stil gevallen... Gaat het nog steeds door?
Zoja, Waar? Wanneer? hoelaat? Hoelang?
en voor mij eigenlijk de allerbelangrijkste vraag...

mogen er ook NIET-Skoda's mee...
 
Bovenaan Onderaan