Tour/Rit met onze Skoda's

joergarms

Senior Member
27 mei 2007
1.383
56
38
Arnhem
www.melistransport.nl
Zullen we dan maar gaan fietsen??
Ergens rond Berlijn kun je voor 120 euro rondscheuren in een oude Sovjet tank heb ik me gister laten vertellen, dat lijkt mij echt wel gaaf.
Op de fiets erheen, dan scheuren en terugfietsen, om zogezegd te compenseren. Just kidding.:baby012:

VEEJAY

Forumguru
22 dec 2004
4.408
905
128
Utrecht
Voor de degene die graag naar de ring willen:

Mocht het niet via dit forum lukken om Nurburgring te bezoeken, dan is er 14 oktober een grote groep nederlanders van een andere autoclub aanwezig. Zodat je je niet eenzaam hoeft te voelen :-)

Tallguy

Forumguru
25 nov 2005
3.894
989
123
Is de poll nou weer verdwenen??

Ik word er wel een beetje simpel van hoor......

Nou breekt mijn klomp! Ik zal het Exciter eens vragen. Dit is al de 2e keer dat dat ding spoorloos verdwijnt....ik snap er geen bal van :confused::ahum::1761:

EDIT: Mail naar Exciter gedaan...misschien dat hij weet waar dat ding is gebleven....ikke niet weten :(

Tallguy

Forumguru
25 nov 2005
3.894
989
123
Poll is er toch nog, maar ik moest erin posten....kan iemand dit verifieren dat hij/zij kan stemmen?

Glenn

Actief lid
18 mei 2006
502
28
28
Berlaar
Het word dus een tour van nederland naar de ardennen of wat willen jullie??

Een andere vraag wanneer zou het ongeveer zijn ? maand? voor te weten als er iets goed te zien is of te doen in de Ardennen bv. Anders zal ik wel eens zie daar voor

Daniel

Lid
24 mrt 2006
664
18
18
42
Valkenswaard
Een andere vraag wanneer zou het ongeveer zijn ? maand? voor te weten als er iets goed te zien is of te doen in de Ardennen bv. Anders zal ik wel eens zie daar voor

Ik zou het echt niet weten jongen,er hebben wel al ruim 30 personen gestemd maar er komt verder ook niks uit!?!?!

DJNeO

Actief lid
22 feb 2006
595
26
28
41
Maastricht
www.onstein.com
T is hier een beetje stil gevallen... Gaat het nog steeds door?
Zoja, Waar? Wanneer? hoelaat? Hoelang?
en voor mij eigenlijk de allerbelangrijkste vraag...

mogen er ook NIET-Skoda's mee...