Tour/Rit met onze Skoda's

Daniel

Lid
Maar zoals ik al heb aan gegeven en daarom ook nieuwe topic heb gestart is dat ik een tour wil organiseren.

Het is aan jullie wat we gaan doen,ik heb 2 dingen in gedachten.

*1 Een tour door de Ardennen (kunnen vrouw en kids ook eventueel mee)

*2 Een tour naar de Nurburgring (eerder iets voor de mannen onder ons)



P.S Van Nederland heb ik echt al genoeg gezien.

Ik ben persoonlijk voor de rit naar de Nurburgring omdat we dan eventueel met onze eigen auto of met de ring-taxi kunnen gaan.


Wat willen jullie??

Ardennen of Nurburgring?
 

Red Devil

Actief lid
ok.. begrijpelijk!

wel moeilijke keus.. want ben dr allebij nog nooit geweest..
en het lijkt mij allebij erg mooi/leuk..
de Nurburgring lijkt mij wel wat meer te zien? want volgens mij kun je zoiezo ook kijken bij dat circuit?
de ardennen lijkt mij qua omgeving leuker..

dus is gewoon erg moeielijk:D
 

Tallguy

Forumguru
Ok, dan probeer ik de poll te vervangen door een nieuwe waar je NIET meerdere dingen kan aanvinden..OK?

HIER te vinden...is deze beter?
 

Fabia

† In Memoriam
Maar wat is dan met het resultaat van de vorige poll gebeurt, die is nu ongeldig. Maar goed ik heb net de nieuwe poll al weer ingevuld.
 

Tallguy

Forumguru
Maar wat is dan met het resultaat van de vorige poll gebeurt, die is nu ongeldig. Maar goed ik heb net de nieuwe poll al weer ingevuld.

Excuus...ja ik kon niet anders dan die te verwijderen. Uitslag was dat bijna alles 50-50 was :-)

De nwe poll is naar mijn mening ook niet perfect...maar het is beter. Ik denk nl dat de meesten liever een tourrit willen dan een puzzelrit, maar...dat laten we de poll maar uitwijzen haha
 

Daniel

Lid
Maar zoals ik al heb aan gegeven en daarom ook nieuwe topic heb gestart is dat ik een tour wil organiseren.

Het is aan jullie wat we gaan doen,ik heb 2 dingen in gedachten.

*1 Een tour door de Ardennen (kunnen vrouw en kids ook eventueel mee)

*2 Een tour naar de Nurburgring (eerder iets voor de mannen onder ons)



P.S Van Nederland heb ik echt al genoeg gezien.

Ik ben persoonlijk voor de rit naar de Nurburgring omdat we dan eventueel met onze eigen auto of met de ring-taxi kunnen gaan.


Wat willen jullie??

Ardennen of Nurburgring?



Hebben jullie al besloten,of willen jullie echt in Nederland blijven??
 

Tallguy

Forumguru
De poll is opeens verdwenen!! geen idee hoe en waarom. Zal ik wel een keer naar kijken.

Desnoods hier iedereen maar zijn keuze neerzetten totdat de pol gefixed is.
Sorry voor overlast, maar ik weet ook niet wat er gebeurd is.
 

Daniel

Lid
De poll is opeens verdwenen!! geen idee hoe en waarom. Zal ik wel een keer naar kijken.

Desnoods hier iedereen maar zijn keuze neerzetten totdat de pol gefixed is.
Sorry voor overlast, maar ik weet ook niet wat er gebeurd is.



Je hebt mij PM dus gelezen,wel raar van de poll hè.
 

joergarms

Senior Member
Zo ben ik ook weer eens.
Een tourrit lijkt mij erg leuk, duitsland, of NL??
Ik kom jaarlijks meer dan genoeg weken in het buitenland, dus het is voor mij niet een must om de grens over te gaan.
En wat al door iemand geopperd werd, er zijn ook mensen die alles uit eigen zak moeten betalen, daar zullen we ook een beetje rekening mee moeten houden.
Ik rij met alle plezier een tankje leeg, maar dat geldt niet voor iedereen.
Ik moet wel zeggen, dat circuit wil ik best een bezoeken, niet om er zelf over te jakkeren, maar er schijnt toch altijd wel iets moois rond te rijden.
Mijn mening is dus niet echt heel duidelijk naar een bepaalde richting, maar we moeten niet alles op alles zetten om buiten de grens te rijden.
Maar uiteindelijk lijken de Ardennen me ook wel mooi.
Ik ga aanstaande herftstvakantie al naar de Eiffel toe met de fam. dus kan wel ff kijken hoe het daar is.
 

Daniel

Lid
En wat al door iemand geopperd werd, er zijn ook mensen die alles uit eigen zak moeten betalen, daar zullen we ook een beetje rekening mee moeten houden.

Zoals ik dus,maar ik rijd toch niet voor niks Skoda hahahahaha
Met mij hoef je echt geen rekening te houden hoor hahahahaha
 

joergarms

Senior Member
Met mij ook niet, ik rij graag mee!!
Maar in het algemeen gezien moet je wel proberen om mensen niet te passeren, (behalve op dat circuit) we moeten enigzins proberen om de totale kosten van zo'n dag acceptabel te houden, des te meer mensen kunnen er mee.
 

Daniel

Lid
Dat klopt,maar het zal op zijn hoogst een tank benzine en wat eten en drinken kosten toch.
En dat kan je zo duur/goedkoop maken als je zelf wil toch,dat heb je zelf in de hand of dat je zuinig rijd ja of nee en of dat je zelf eten en drinken mee neemt ja of nee.

Mij intresseerd het niks wat het kost,een dagje uit mag wat mij betreft best wat kosten.
 

joergarms

Senior Member
Dat klopt,maar het zal op zijn hoogst een tank benzine en wat eten en drinken kosten toch.
En dat kan je zo duur/goedkoop maken als je zelf wil toch,dat heb je zelf in de hand of dat je zuinig rijd ja of nee en of dat je zelf eten en drinken mee neemt ja of nee.

Mij intresseerd het niks wat het kost,een dagje uit mag wat mij betreft best wat kosten.


DAt is dan mooi, dan denken we daar in ieder geval hetzelfde over.
Maar we zijn niet met z'n tweetjes, er gaan als het goed is nog meer mensen mee, en daar zul je ook rekening mee moeten houden.
 

Daniel

Lid
We zullen maar even afwachten tot dat de nieuwe poll er weer is,en die dan hopelijk alleen bestaat uit het volgende :

1* Tour Nederland
2* Tour Ardennen
3* Tour naar de Nurburgring
 

joergarms

Senior Member
Heel goed idee, ik weet niet wie de Poll gaat plaatsen, maar dat houden we wel in de gaten.
Weet eigenlijk nog niet waar ik heen zou willen, ga namelijk over 4 weken al richting de Nordschleiffe.
In ieder geval dat er weer iets staat te gebeuren, hopelijk weer net zo, of nog meer enthousiastellingen als vorige week, dan komt het helemaal goed!!
 
Bovenaan Onderaan