Tour/Rit met onze Skoda's

Exciter

Administrator
En er staat ook nergens, dat er geen andere auto's mee mogen!
Skodaforum.nl distanceert zich van elk form van discriminatie...:aangenaam:
 

DJNeO

Actief lid
En er staat ook nergens, dat er geen andere auto's mee mogen!
Skodaforum.nl distanceert zich van elk form van discriminatie...:aangenaam:
Toppie!

Maar had het kunnen begrijpen dat er voor de tourrit alleen skoda's zouden worden gevraagd, t is tenslotte wel gaaf als je 20/30 Skoda's achter elkaar ziet rijden... Als ik dan met mijn Ford zou mee doen ben ik een behoorlijke vreemde eend in de bijt!
 

Red Devil

Actief lid
Toppie!
Als ik dan met mijn Ford zou mee doen ben ik een behoorlijke vreemde eend in de bijt!

het lelijke eendje:grin:
haha grapje.. kun je niet van een bekende een skoda lenen ofzo dan?
en anders plakken we je ford gewoon vol met skoda stickers:grin::grin: ghehe
 

Fabia

† In Memoriam
Ik heb nog een paar vellen met Skoda stickers ligggen die over waren na de Skoda meeting, dus dat moet wel gaan lukken.
 

joergarms

Senior Member
hier nog een stuk of tien, dat wordt wel een hele mooie Ford op die manier, haha.
Maar alles goed en wel, hoe zit het verder met de rit?
Komt er nog iets van de grond, of blijft het bij een mooi idee?
Voordat iedereen nu naar mij gaat wijzen, sorry, maar het organiseren van mijn prive-leven eist al genoeg van me.
Maar een leuk ritje om ff lekker weg te zijn is natuurlijk van harte welkom:)
 

Glenn

Actief lid
hoe zit het met mijn idee

Weet je wat nu word het winter en snel donker laten we het volgend jaar einde maart beging april houden

Ik had al een idee als we een rit doen in de buurt van de nurburgring kunnen we onder weg af preken op een parkeerplaats van da autostrade
En dan de laatste …… km langs rustige wegen er heen
Daar aangekomen kun je wat rondkijken op de mooie kijkplaatsen van de ring of als je wil kan je naar de http://www.erlebnis-welt-nuerburgring.de/n het kasteel bezoeken het zijn maar ideeën. Er zijn echt ook heel mooie straten daar in de buurt en wie er nog niet is geweest kijkt zijn ogen uit met al die auto’s daar

1 novenber ga ik al naar de nurburgring zal dan wel wat foto’s posten of een filmpje

dat is dus morgen :) er zijn ook genoeg parkeer plaatsen waar we samen kunnen staan
 

DJNeO

Actief lid
het lelijke eendje:grin:
haha grapje.. kun je niet van een bekende een skoda lenen ofzo dan?
en anders plakken we je ford gewoon vol met skoda stickers:grin::grin: ghehe
Jij bent zeker de leukste thuis??? :disc:
Ik heb al een bloedhekel aan stickers en reclame op mijn auto, dus laat staan dat ik het goedkeur als er mooie Skoda Stickers opkomen...
Durf te wedden dat wanneer jullie een stukje in mijn auto mochten rijden dat je zoiets hebt van... ZO heey, dat rijdt eigenlijk behoorlijk goed!!
(mag ook wel gezien de opties die erop zitten... :tongue: )
 

DJNeO

Actief lid
Oh jee, DJNeO is de kwaliteit van Skoda wel heel snel vergeten...
:tongue:
IK???? SKODA vergeten????? heb nog geen last van dementie hoor... ;)
Zag gisteren in veenendaal een O2 combi rijden... (kon wel eens Kensei zijn geweest) en had weer zoiets van... JA, wil ik eigenlijk ook wel graag hebben! :) mja... ben nu gewoon super happy met mijn FoFo... rijdt super goed en er zit echt een shitload aan luxe in! :)
 

joergarms

Senior Member
Kensei heeft geen combi, maar wel een mooie O2 inderdaad.
ER worden tegenwoordig geen echt slechte auto's meer gemaakt, op de Aziatische gebakjes na dan, het is vooral een kwestie van smaak en budget.
Of budget en smaak.
 
Bovenaan Onderaan