Tesla ervaringen

JeSko

Forumguru
Haha de meesten zullen willen zien hoe zo'n Tesla nu net bevalt, uiteindelijk zal het denk ik voor iedereen de toekomst worden.
 

JeSko

Forumguru
Verdomme @sitechris jij zorgt ervoor dat ik een Tesla wil! ;)

Goede review, een geweldig apparaat dus! Kan me best voorstellen dat je met zoiets nooit terug wil naar een "gewone" wagen.

Klopt het echter dat een grote beurt standaard 2500 euro kost?
 

sitechris

Donateur
Nee, dat lijkt me heel stug. Er zijn minder werkzaamheden nodig dus denk eerder dat het je minder gaat kosten (geen oliewissels etc).
 

Desperado

Forumguru
Een lelijke auto van 7 jaar oud met een ton op de teller voor 32.000 euro. Geen denken aan. :D
Ik vraag me dan ook wel af wat er aan gedaan is met die beurt van 2500 euro. En wat gaat er met die wegenbelasting gebeuren na 2024. Dat kreng weegt wel bijna 2 ton.
 

JeSko

Forumguru
@Desperado

Lelijk is subjectief, ik vind hem best mooi. En een ton is voor een Tesla niks, dan is ie net ingereden ;)

Ben idd wel benieuwd wat er aan gedaan is voor die 2500 flappen.
 

EdK

Forumguru
Wel in iedergeval niets aan die bestuurders stoel , waar een ander zijn lichaamsvorm in is gemaakt
Als ik daar in zou gaan zitten op lange ritten dan is dat toch niet bevorderlijk voor de ledematen en onderrug.
En krijg je de garantie op de accu's dat ze minimaal een x aantal jaar meegaan en anders gratis worden vervangen ??
En misschien zit daar wel een deel van die 2500 flapjes
 

EdK

Forumguru
4 nieuwe banden ??
Zijn die dan zo speciaal ?
Mag toch aannemen dat ik banden gewoon kan aanschaffen bij een bandenboer hier in dorp ?
Of moet ik speciale Tesla banden bij tesla aanschaffen ?
 

EdK

Forumguru
Wat dat meiske daar op dat filmpje doet , wel dat kan bijna een ieder !
En dat dan voor zo'n bedrag ??
Tsja, als de andere fabrikanten straks massaal op de markt komen met hun elektro voertuigen.... dan zal dit toch echt gaan veranderen.... anders prijst men zichzelf uit de markt.

Als een heftruck monteur (bedrijf) deze prijzen zou zien dan vermoed ik zo dat ze denken " wat doen wij verkeerd ?? onze winst kan minimaal verdubbeld worden "
 
Bovenaan Onderaan