Superb Kansberg

Topic in 'Mijn auto' gestart door kansberg, 28-09-2014.

1. Ridley

Ridley Forumguru

Een tip @Peerke1960: als de wagen meer power heeft hoeft ie minder hard zijn best te doen bij hetzelfde gebruik, gevolg is een lager verbruik dus verdiend de tuning zichzelf terug

Zo heb ik het verkocht ecotuning dus

2. kansberg

kansberg Forumguru

Superb Albert Skodaforum.jpg

Cordoba, Jan Krukas, CDK en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Jee13

Jee13 Forumguru Donateur

coole foto

Jan Krukas en kansberg vinden dit leuk.
  4. kansberg

kansberg Forumguru

Daarom heb ik m'n jas ook aan ;)

Jan Krukas, CDK, Peter-036 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Jan Krukas

Jan Krukas Senior Member

Nou mannen eindelijk een foto van mij ja je ziet het goed ik ben een
    Tweeling broertje van Kansberg.

6. Tafkah

Tafkah Forumguru

Bespeur ik daar een terugtrekkende haarlijn ???

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jan Krukas, kansberg en micky vinden dit leuk.
  7. kansberg

kansberg Forumguru

@Tafkah : Ik ben al lang blij dat ik nog een haarlijn heb. Mijn opa en vader waren al voor hun 30e kaal. Gelukkig heb ik de haargroei van mijn moeders kant :D Maar het is inderdaad terugtrekkend, net als mijn tandvlees ;)

8. Tafkah

Tafkah Forumguru

@kansberg : tja dat tandvlees kon ik op de foto niet zien.. maar goed: tel je zegeningen!

Sent from my iPhone using Tapatalk

kansberg vindt dit leuk.
  9. kansberg

kansberg Forumguru

10. kansberg

kansberg Forumguru

Nieuwe decoratie van de keukenkastjes in de schuur: de dopjes voor de winterwielen keurig op een rij :D

Winterwieldopjes.jpg

Pendragon, jonbongoofy, CDK en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. Cordoba

Cordoba Forumguru

@kansberg Hoe zitten ze nu vast Albert? (neem aan dat je het niet zo gedaan hebt, dat ze er af kunnen vallen als je een keer een deurtje open doet)

kansberg vindt dit leuk.
  12. kansberg

kansberg Forumguru

@Cordoba : Nee ze vallen er zeker niet af, ze hangen keurig met de binnenring aan het volgende haakje:

Schroefhaak.jpg

Cordoba en Octaaf vinden dit leuk.
  13. B.Stuurder

B.Stuurder Forumguru

Had ze gewoon in de keuken gehangen. Is weer eens wat anders.:maakmegek:

kansberg vindt dit leuk.
  14. kansberg

kansberg Forumguru

@B.Stuurder : Vind ik ook, tenslotte gebruik je ook olie in de keuken, heeft het fornuis een ontsteking en de afzuigkap een filter. Dus zo raar is het niet om de kastjes te decoreren met een setje fraaie doppen :D De eerlijkheid gebied mij wel te zeggen dat de meningen binnen huize Kansberg daar over verdeeld zijn (ma femme: :mad:, ik: :tongue:).

B.Stuurder, Stitch15, Octaaf en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. kansberg

kansberg Forumguru

Morgen is het D-Day. De Superb moet weer op voor z'n jaarlijkse APK en beurt. Ik verwacht niets bijzonders, misschien remmetjes, die wil ik top in orde hebben voor de vakantie, en omdat ze gelijk de wintersloffen vervangen door de zomermuiltjes, kunnen ze mooi een uitgebreide inspectie doen van het geheel. Saaie auto hoor, zo'n Skoda. Er is nooit wat mee :D

CDK vindt dit leuk.
  16. Skoda-MAN

Skoda-MAN Forumguru

Jij schrijft alleen maar op het forum, je zou hier ook eens kunnen LEZEN. :lezen::maakmegek:

kansberg vindt dit leuk.
  17. Skoda-MAN

Skoda-MAN Forumguru

Maar eheh, veel geluk morgen met de APK:thumbsup:

kansberg vindt dit leuk.
  18. CDK

CDK Forumguru

kansberg vindt dit leuk.
  19. kansberg

kansberg Forumguru

APK zit er weer voor een jaartje op :bloemen: En mijn vermoeden is bevestigd: er was (wederom) niets op aan te merken, zelfs de remmerij is nog goed voor vele duizenden kilometers. De Sup staat weer vrolijk op z'n lichtmetaal en de motor is voorzien van vers sap :D

Pendragon, ertromp, eriktv en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. CDK

CDK Forumguru

Dat is goed om te horen @kansberg, ook mijn S2 is zonder opmerkingen bij de APK z'n 5e levensjaar in gegaan.
    Bij m'n 1e S2 zijn binnen 60k de voorste schijven en blokken vervangen, die waren helaas na een noodstop niet meer geschikt bevonden voor nog eens 30k km, maar met de huidige 0,0 aan onkosten gelukkig.

kansberg vindt dit leuk.

Deel deze pagina