Superb Kansberg

Ridley

Forumguru
Een tip @Peerke1960: als de wagen meer power heeft hoeft ie minder hard zijn best te doen bij hetzelfde gebruik, gevolg is een lager verbruik dus verdiend de tuning zichzelf terug

Zo heb ik het verkocht ecotuning dus
 

kansberg

Forumguru
@Tafkah : Ik ben al lang blij dat ik nog een haarlijn heb. Mijn opa en vader waren al voor hun 30e kaal. Gelukkig heb ik de haargroei van mijn moeders kant :D Maar het is inderdaad terugtrekkend, net als mijn tandvlees ;)
 

kansberg

Forumguru
Morgen is het D-Day. De Superb moet weer op voor z'n jaarlijkse APK en beurt. Ik verwacht niets bijzonders, misschien remmetjes, die wil ik top in orde hebben voor de vakantie, en omdat ze gelijk de wintersloffen vervangen door de zomermuiltjes, kunnen ze mooi een uitgebreide inspectie doen van het geheel. Saaie auto hoor, zo'n Skoda. Er is nooit wat mee :D
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Dat is goed om te horen @kansberg, ook mijn S2 is zonder opmerkingen bij de APK z'n 5e levensjaar in gegaan.
Bij m'n 1e S2 zijn binnen 60k de voorste schijven en blokken vervangen, die waren helaas na een noodstop niet meer geschikt bevonden voor nog eens 30k km, maar met de huidige 0,0 aan onkosten gelukkig.
 
Bovenaan Onderaan