Superb Kansberg

Jan Krukas

Senior Member
Kansberg van harte met je 12.5 jarig huwelijk wij zijn (1 April)32 jaar getrouwd
Van daag dus dit is ook de geboorte dag van onze dochter dubbel feest dus:bloemen::bloemen:.
 

Tafkah

Forumguru
Tja.. Dat ligt er dan helemaal aan waar je staat. Wil ik er een foto van kunnen maken, zal ik mijzlef toch zo moeten positioneren dat de stikker 'voor' mij is....
Dat zou jij als professioneel fotograaf toch moeten weten.
(En ik doe niet aan selfies).
 

Tafkah

Forumguru
Klopt, maar ja, ik zei toch dat ik die stikker 'voor op de caravan' ging plakken.. Niet 'vóór, op de caravan'...
Affijn... Het gaat weer nergens over :-)
 

kansberg

Forumguru
Bedankt voor jullie felicitaties! En tja, @Blackokkie2 , dat vroeg de trouwambtenaar zich al af nog vóór we getrouwd waren :D. Maar nu, na 12,5 jaar huwelijk, kan ik wel zeggen dat de kleine dingen in het leven heel groot worden, zolang je het maar met liefde doet ;)
 

Peerke1960

Actief lid
Kansberg, nu je huwlijksdag ten einde loopt, gefeliiteerd overigens, durf ik wel een vraag te stellen. Heb je inmiddels je s2 geboosd?
Ik meen ergens gelezen te hebben dat je dat overweegt. Ik wil graag je ervaring weten van je s2 met 140 paardjes.
 

kansberg

Forumguru
@Peerke1960 : Bedankt voor je felicitatie! Wat betreft het 'chippen': Jazeker, al anderhalf jaar geleden zelfs. En dat bevalt errrrug goed. De auto is niet alleen vlotter geworden, maar ook zuiniger en het belangrijkste is wel de trekkracht tijdens de vakantie met de Kip er achter.

Nu zit ik wel met 'sjoemelsoftware' die in Q3, gelukkig na de vakanties, opnieuw geschreven wordt en daarmee waarschijnlijk ook de 140 pk. Daar moet ik maar eens een hartig woordje over spreken met de dealer, al begreep ik al wel dat de VAG groep het 'chippen' vergoedt die noodzakelijk is na de ingreep.
 

Peerke1960

Actief lid
Ben benieuwd hoe je dit thuis kunt verantwoorden. Mijn ega heeft niet veel met autos en vindt het voornamelijk leuk voor mij. Het is toch 400 euries. Zal het maar eens proberen te gooien op trekkracht ivm de caravan.
 
Bovenaan Onderaan