Superb Kansberg

kansberg

Forumguru
20160305_150410_resized.jpg

Zo jammer dit..... Gelukkig alleen het glas met de houder kapot, verder geen schade en alles functioneert nog zoals het hoort.

Op een achteraf weggetje te dicht langs elkaar gereden. De schuldvraag ligt in het midden en aangezien de schade beperkt is, zeker in mijn geval als medewerker van een automaterialenzaak hebben de 'tegenpartij' en ik besloten dat we zelf de schade aan onze auto's betalen. Heb al een nieuwe besteld en komt maandag binnen op de zaak.

Voor de tegenpartij minder gunstig, daar was de complete spiegel aan gort. Gelukkig een oude auto met een spiegel zonder elektra of i.d, maar evengoed nog een slordige € 50,00 voor een complete nieuwe spiegel. Of van de sloop natuurlijk.
 

kansberg

Forumguru
@Oenoud & @Corné de Kluijver : Klopt, dimmende buitenspiegels. Het exemplaar dat ik besteld heb heeft dat niet, die is alleen verwarmd. Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat een dimmend spiegelglas kost, maar het zal ongetwijfeld richting de € 100,00 gaan. Nu ben ik € 17,00 kwijt en heb er in ieder geval weer een fatsoenlijk glas in zitten en kan er weer gereden worden. Daarna ga ik mij eens oriënteren op een origineel en dimmend glas en vooral waar ik die zo voordelig mogelijk kan regelen ;).
 

Cordoba

Forumguru
Balen @kansberg overigens een verschijnsel dat ik heel goed herken: jarenlang in Reeuwijk gewerkt, en daar zijn heel veel weggetjes die maar breed genoeg zijn voor een auto en een fiets, en op regelmatige afstand passeerplaatsen. Altijd mensen die denken nog wel even door te kunnen rijden, en volgens mij sneuvelt daar misschien wel dagelijks een spiegel, maar in elk geval iedere week wel één.
 

Jan Krukas

Senior Member
Erg zonde Kansberg gelukkig kan je via de zaak met korting in kopen
Dat scheelt weer ik kan ook nog steeds van wegen mijn garage tijd
En dat is al 10 jaar geleden toch noch mijn korting van vroeger ik heb
Daar wel 35/40 jaar mijn onderdelen gekocht hoor maar toch ben ik
Er erg blij mee ik zou toch even op de sloop kijken je weet het nooit
Succes bij het zoeken Gr. Jan
 

kansberg

Forumguru
Het is wel jammer, maar écht balen ach, er zijn zoveel ergere dingen....met je sokken in een plasje water gaan staan of zo :cry:.
Heb mij vandaag een 'bult' gezocht naar een exemplaar in de retrofit wereld, maar deze bestaan niet. Dus contact gezocht met de dealer en gevraagd wat een origineel exemplaar kost. Gaan jullie even zitten.... € 317,00 exclusief Belasting Toegevoegde Waarde :bloos:. Dat is € 383,00 inclusief!

Daar kan je heel veel leuke andere dingen voor doen, en dat besluit heb ik dan ook genomen.
 

Cordoba

Forumguru
Het is wel jammer, maar écht balen ach, er zijn zoveel ergere dingen....met je sokken in een plasje water gaan staan of zo :cry:..

Volgens mij zit daar een bijzonder verhaal in Albert. (vertel, vertel,...):D

Wat de spiegel betreft: je kunt kijken of je via de sloop een dimmende spiegel kunt vinden, maar ik ben bang dat ie daar ook minstens 100€ kost.
 
Bovenaan Onderaan