Superb Kansberg

CDK

Forumguru
dat is een betere prijs :thumbsup: ik was voor m'n versie zonder slotje 19,99 kwijt vorige herfst. heb nu binnen een schakelaar aangebracht waarmee ik er spanning op kan zetten indien gewenst ;)
 

kansberg

Forumguru
De aap uit de mouw: Mijn vrouw heeft het bij de Fixet gekocht omdat ze daar in de buurt was. Dat wist ik niet, had haar gisteren alleen gevraagd wat het kostte....Kan momenteel even niet op de Gamma site, die ligt plat.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

kansberg

Forumguru
Heel bijzonder dit. Een prijsverschil van € 50,00 voor exact hetzelfde product, en dan is deze bij Gamma nog met 25% korting. Schiet mij maar lek:

(Sorry voor de wazige bovenste foto :bloos:)

WC doos Fixet.jpg WC doos Gamma.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
bizar verschil inderdaad, vandaar dat ik de variant zonder slotje aangeschaft heb, waar ik uiteindelijke nog meer voor betaald heb als jij voor de jouwe, anyway ik ben er hoe dan ook content mee. Heb trouwens wel de bovenkant en de beide zijkanten afgekit zodat er geen regenwater achter kan lopen en eventueel condens wel via de onderkant weg kan.
 

kansberg

Forumguru
Vandaag een reactie van Gamma 1.jpg amma gekregen:


Geachte heer Logtenberg,

Hartelijk dank voor uw bericht van 03 mei jl.
Op de melding over de prijs van een Schneider electric Merten spatwaterdicht afsluitbare wandcontactdoos grijs, willen wij u het volgende mededelen.

Dank voor uw alertheid op een dergelijk prijsverschil. Mogelijk dat u geluk heeft gehad bij de Fixet. Onze inkoper heeft onlangs een Fixet-winkel bezocht en daar was het artikel van Merten verkrijgbaar voor eenzelfde advies verkoopprijs als GAMMA. Dit gold tevens voor de overige artikelen van Merten. Met een 12.99 heeft u het artikel met een x factor beneden de inkoopprijs gekocht.

Wij gaan ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Mocht uw vraag hiermee nog niet voldoende beantwoord zijn, dan willen we u vriendelijk vragen om dit aan te geven in antwoord op dit bericht. Gelieve het onderwerp van dit mailbericht niet te veranderen.

Hoogachtend,


Klantenservice GAMMA.nl
http://www.gamma.nl
 

kansberg

Forumguru
Haha @Joske ik kan haar wel om een boodschap sturen!

Overigens een financieel zeer vruchtbare week. Ben gisteren aangehouden door de politie die mij met een laser-gun 'geflitst' had. 117 km/u waar 80 km/u mag. Kilometers lang zat ik al achter een auto die continue zo'n 20 km/u onder de maximum snelheid reed, dit zonder noodzaak.

Toen ik een gaatje zag, ging het gas er op en haalde de auto in. Ja hoor: STOP POLITIE. De agent vroeg mij waarom ik zo'n haast had en ik legde de situatie kort uit. "Dat is 33 km/u te snel na correctie meneer." Schuldbewust antwoorde ik dat het een domme actie was van mij. Tenslotte zag ik mijn vakantiegeld al (groten?)deels naar de staat verdwijnen.

Maar toen sprak hij de gevleugelde woorden "Meneer wij zijn in conflict met de bonden en bekeuren niet. We geven alleen waarschuwingen vandaag." Bovendien gaf hij aan even met mijn achterligger te willen spreken over zijn snelheidsgedrag, de 'veroorzaker' zeg maar. Ik zei dat ik dit erg sportief vond en dankte hem vriendelijk.

Zondag is de trekking van de staatsloterij :tegek:
 
Laatst bewerkt:

Joske

Forumguru
Zondag is de trekking van de staatsloterij
Meespelen zou ik zeggen!! :D

lucky you

klaver41.jpeg
 

kansberg

Forumguru
Aangezien de voorjaarsvakantie met rasse schreden nadert, ben ik vanmiddag nog even creatief geweest met mijn timmermanskunsten, voor zover ik daarover beschik. Maar goed, mijn opa was timmerman en die heette ook Albert.
Heb nu een disselweeg constructie bedacht om simpel en toch eenvoudig de kogeldruk te kunnen meten.
Afgelopen week mijn vrouw al langs de Blokkert gestuurd voor een simpele analoge weegschaal en i.c.m. met mijn 'kunstwerkje' moet het straks een fluitje van een cent zijn.
Heb wel een disselweger maar deze is niet zo nauwkeurig en heb ook al eens zo'n elektronische van de buurman geleend, maar hierbij moet de auto aangekoppeld zijn. Ook niet altijd even handig. Dit maaksel is lomp, ik zeg alvast voor ik een dergelijke reactie krijg ;) maar doeltreffend en nauwkeurig. Bovendien kun je de pondjes tijdens de vakantie bijhouden met deze 'kilometer' :D

Disselweger.jpg
 
Laatst bewerkt:

Skoda-MAN

Forumguru
@kansberg Handig om de vakantie kilo's bij te houden en met die hamer kan je polo spelen een paard kan je huren bij de poloclub. :deuk:
Zo te zien lijkt het me dat je nu een openhaard blok mist (of iemand uit de buurt)
Neem je rekentuig mee om het gewicht van de constructie van de aangegeven waarde te minnen en daarna bij het totaalgewicht van de caravan op te tellen. Maar waar berg je het op, voor of achter de as. Houdt dan wel rekening met de kogeldruk , maar ja die kan je meten :maakmegek:

Maar best wel handig bedacht.
 
Bovenaan Onderaan