Superb III FL

superbia

Forumguru
Leuk om te zien! De zwarte strip bij de achterlichten vind ik wel fraai. Komt de 190pk 2.0tsi ook naar NL? Dat lijkt me echt een fijne motor!
 

xplain

Forumguru
zitvlak lengte is ook aan te passen

Was me inderdaad ook opgevallen, maar was niet zeker of dit voor de facelift ook al ging. Wel heerlijk en hopelijk ook bij de Style of Ambition mogelijk. Hoogstwaarschijnlijk niet zeker?

$_8.jpg
 
Laatst bewerkt:

superbia

Forumguru
640x480.jpg

Dit is een interieurfoto van een pre facelift sportline interieur die te koop staat op autotrack. helaas geen verstelbare zittingen. De facelift heeft zo toch best een paar mooie verbeteringen.

Ik kan op de duitse foto's nog geen verschillen ontdekken aan de navigatie en phone box, die zouden toch ook een upgrade krijgen?
 

xplain

Forumguru
Ik kan op de duitse foto's nog geen verschillen ontdekken aan de navigatie en phone box, die zouden toch ook een upgrade krijgen?


Vanaf 2020 wordt de Superb ook uitgerust met het nieuwe MIB3 infotainment systeem met o.a. wireless carplay. Voorlopig daar dus geen wijzigingen en nog hetzelfde als de huidige, die sinds 2018 al eens geüpdatet werd.
 

leon-cupra

Forumguru
De FL is er weer een stuk op knapper op geworden maar die prijzen :sterretjes:
Voor datzelfde geld rij je een 5-reeks of E-klasse of A6 (toch in BE). Dan is de keuze voor mij snel gemaakt.
 

Robbie146

Senior Member
Alles groeit, de Scala drukt ook een beetje de Octavia naar boven, verwacht dat het nieuwe model daarvan ook weer iets groter (en duurder) zal zijn.

Ik moet nog 2 jaar met mijn S3 (Lease), ben benieuwd wat het daarna wordt, met de steeds hogere prijzen en 22% bijtelling wordt een modelletje kleiner misschien interessanter.
 

superbia

Forumguru
En het mooiste is nog dat @leon-cupra naar de duitse prijzen van de FL kijkt volgens mij. In NL krijg je voor dat geld de 1.5tsi en niet de 2.0tsi... ah ja er moet iets te wensen overblijven in het leven. ;)
 

leon-cupra

Forumguru
@superbia , had gewoon gekeken via de link die hier geplaatst was. Vond de S3 FL zelfs voor DE al duur. In NL zou deze dan idd nog een stuk duurder worden maar troost u, jullie hebben die schitterende wegen waar iedereen (behalve Nederlanders) gratis over mogen rijden :deuk:
;)
 
Bovenaan Onderaan