Suberb verlagen met Eibach

JeSko

Forumguru
Toch nog één noodzakelijk vraagje, er staan twee sets H&R veren op, beide zijn identiek in prijs, maar hun specs verschillen wel wat. Volgens Autodoc zijn beiden geschikt voor exact mijn wagen, maar welke moet ik nu nemen?
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200415-124726.jpg
    Screenshot_20200415-124726.jpg
    372,5 KB · Weergaven: 31
  • Screenshot_20200415-124716.jpg
    Screenshot_20200415-124716.jpg
    363 KB · Weergaven: 28

Tuulster

Forumguru
@WhiteSuperB
Welke van de twee ligt aan je aslasten deze staan op het plaatje in de deurstijl aan de bijrijderskant volgens mij.

De ene set is voor aslasten tot 1069kg en de andere set is vanaf 1070kg

Van de H&R site :jaja: ;)

Screenshot_20200415-134939_Samsung Internet.jpg
 

JeSko

Forumguru
1- 1050 kg
2- 1060 kg

Dit zijn de as lasten van de mijne. Maar ik snap niet waarom bij de ene set staat aslast vanaf 1070, en bij de andere aslast vooras tot 1069? Ik gok dat dit betekent dat ik degene tot 1069 moet nemen? Omdat daar het specifiek over de vooras gaat, en dit voor mijn voortrekker zal zijn?
 

JeSko

Forumguru
Voila, besteld! Het zijn toch de Eibachs geworden, ondermeer omdat er op dit forum zo goed over gepraat word en ze hier genoeg goede recensies meekrijgen, dit is toch een belangrijk stuk zekerheid waar ik waarde aan hecht, die 1 cm is jammer maar als @Antera aangeeft dat de H&R's nog stugger zijn is het beter dat ik toch de Eibachs kies. De Sup gaat er sowieso lekker door op zijn pootjes staan:thumbsup:

Bedankt @allen die me hebben bijgestaan om, eindelijk:deuk:, tot dit besluit en bijhorende bestelling te komen. Toppers:thumbsup:
 

JeSko

Forumguru
@Chrisjemol

Das een record:laugh:

@Tuulster

Blij dat ik de Eibachs genomen heb, toch een beetje zekerheid, als Antera aangeeft dat H&R harder is dan Eibach is dat wel een factor natuurlijk. Ik ben ook niet de enige chauffeur dus ik moet ook rekening houden met anderen:D
 

Desperado

Forumguru
Nou, laat de foto's maar komen dan. Kunnen we nog 25 pagina's volblaten met of de H&R toch niet beter was geweest :lezen::D
 
Bovenaan Onderaan