EdK
Forumguru
Ach heren we weten dat we in Kampen moeten wezen om wat wijzigingen aan zijn wagen te maken zodat hij weer wat projectjes heeft en wij dus weer wat verhalen......

Ik zeg dan altijd dat het een hobby is, en een hobby mag geld kosten...... dus al schrik je dan van de prijs,,,,,,,,,,, het is een hobby !!
( anders had ik die Moto Guzzi nooit gekocht )
Dan heb je ook met een nieuwe wagen weer een project en wij hebben weer leesvoer met de koude donkere weekenden ...

Moet je anders aanpakken Stego !!schrik me dan waarschijnlijk een hoedje ... dat ga ik dus niet doen, ook niet stiekem zonder het jullie te vertellen.
Ik zeg dan altijd dat het een hobby is, en een hobby mag geld kosten...... dus al schrik je dan van de prijs,,,,,,,,,,, het is een hobby !!
( anders had ik die Moto Guzzi nooit gekocht )
Of je neemt hem zonder stoelverwarming en je koopt dit los bij bv Conrad en bouwt het zelf in !met de stoelverwarming die voor mij een must-have is zit je aan 1 van de 2 duurste uitrustingniveau's;
Dan heb je ook met een nieuwe wagen weer een project en wij hebben weer leesvoer met de koude donkere weekenden ...