Spontane Meeting tijdens Fabia Combi intro in Spijkenisse

Fabia

† In Memoriam
Helaas moet ik mij - met pijn in mijn hart - afmelden voor a.s. zaterdag.

Mijn Valentijn heeft mij verrast met een weekendje Antwerpen :529:
Wat een schatje he ?

Ik wens jullie in ieder geval veel plezier en ik hoop tot de volgende keer.

Daar hebben we alle begrip voor. Gefeliciteerd met je weekendje en heel veel plezier in Antwerpen :winkie:
 

Exciter

Administrator
Helaas ook ik moet afzeggen.
Had ik maar naar Antwerpen gemogen, nee, collega ziek geworden en ik heb reservedienst. Je raadt het al, ik ga hobby'en...:ahum:
 

Hetzer

Forumguru
oke hier dan de geupdate lijst, iedereen komt nu in aamerking voor een Goodie!!!!!


1*Fabia/ Fabia-1 Combi mk2
2*Hetzer/ Roomster
3*RedDevi/l Fabia-1 HB mk1
4*Kensei/ Octavia-2 HB
5*tlpeter/ Niet-Skoda
6*Glenn/ Fabia RS mk2
7*!Skoda!/ Octavia-2 HB
8*Jordy/ Fabia-1 HB??????
9*Jeroen Doli/ Fabia-1 HB mk1
10* :D / Favorit

en voor iedereen die er niet bij kan zijn, zullen we in een nieuw topic voor jullie wel de foto's posten
 

Exciter

Administrator
ja, Hetzer, hij is leuk. Mijn auto komt even spontaan op eigen kracht langs.

Kit, go to Spaaikenise, fast please! :super:
 

!Škoda!

Actief lid
Recap

Morgen om 13.00 bij het haventje (Vepreda -links- voorbij 1ste stoplicht links), langs de kade.
Klopt dat?
 

Gieliovd

Forumguru
Ik heb nog even gekeken waar Spijkenisse ligt gezien ik al in Breukelen ben morgenmiddag (met de Skoda!), maar dat ligt helemaal bij Rotterdam... en dat is nog een drie kwartier westelijk ofzo en dan anderhalf tot 2 uur naar huis... dat is tek gek!

En het wordt al 17:00 in Breukelen denk ik...

Helaas! Deze meeting moet aan mij voorbij gaan! Blijft die mooie mok toch alleen op de plank bij de andere rekwisieten!

edit: Kensei, dat rondje met die N bovenin toch? :)
 

Fabia

† In Memoriam
Ik ben vandaag al ff wezen kijken bij mijn dealer Van Loon in Gouda. De Fabia Combi ziet er mooi uit, ze hadden een hele mooie zwarte staan. Een 1.6 in sportuitvoering, niet verkeerd hoor. Ik denk dat de Combi wel een redelijk verkoopsucces gaat worden.
 

Red Devil

Actief lid
ik heb dr zin in:D
morgen eerst maar van 8 tot 12 ff werken, en dan ff me 'navigator' ophalen voor de gezelligheid;) en dan meteen naar de MAC in 't Veen(A) en dan met 2 skoda fabia's op naar Spijkernisse:rockon:

en heeft iedereen zijn auto ook nog netjes ff gewasse en gepoets enz enz enz?
ik heb hem vanmiddag (17:15) tog nog maar ff gauw door de wasstraat gehaald, volledig programma.. en daarna nog ff gauw met wat rode poets bezig geweest, maar werd al gauw donker
maar hij zag er echt niet uit daarvoor.. durfde bijna niet te kome.. haha schaamschaam:blush:
 

Gieliovd

Forumguru
Euuh, nee niet echt. Zal wel weer een wasstraat worden. Weet een goede in R'dam.
Lekker ff door de krasstraat!

:1884:

Zooo, slechte ervaringen met de wasstraat! Tijdje terug met de truck in een speciale wasstraat, ding sloopt zo de spiegels eraf! Terwijl ze ingeklapt stonden!

Veel plezier allemaal mensen! Aan het weer zal het niet liggen!

Ik zal ff toeteren op de weg naar huis!
 

Hetzer

Forumguru
Lekker ff door de krasstraat!

:1884:

Zooo, slechte ervaringen met de wasstraat! Tijdje terug met de truck in een speciale wasstraat, ding sloopt zo de spiegels eraf! Terwijl ze ingeklapt stonden!

Veel plezier allemaal mensen! Aan het weer zal het niet liggen!

Ik zal ff toeteren op de weg naar huis!

ik maak ook nooit gebruik van de wasstraat, zometeen lekker in het zonnetje even de auto laten glanzen.
 

Red Devil

Actief lid
ik maak ook nooit gebruik van de wasstraat, zometeen lekker in het zonnetje even de auto laten glanzen.

ik had hem ook liever ff voor de deur goed gewassen en gepoets.. maar kheb dr geen tijd voor.. zit nu op me werk, en ga zo meteen door naar de meeting;):923:
dus rond kwart over 12 de A12 op, en dan ongeveer 80 min. rijden..
 

van_der_P

Senior Member
Ik ben vandaag al ff wezen kijken bij mijn dealer Van Loon in Gouda. De Fabia Combi ziet er mooi uit, ze hadden een hele mooie zwarte staan. Een 1.6 in sportuitvoering, niet verkeerd hoor. Ik denk dat de Combi wel een redelijk verkoopsucces gaat worden.

Was gisteren ook even bij Schmitz in Beegden geweest. Had er 4 staan, in verschillende uitvoeringen 1.4 en ook 1.6 ook met automaat.
De sportuitvoering heeft ook mijn voorkeur, fijne stoelen met een luxe bekleding. Alleen jammer dat die sportuitvoering niet met de 1.2 motor gecombineerd wordt.

Graag zou ik naar Spijkenisse zijn gegaan maar het ligt toch een behoorlijk stuk uit de buurt +/- 175 km. Daar ben je dan 2 a 2 1/2 uur mee bezig. Het is ook altijd druk aan die kant van het land. Dus je weet niet wat je tegen komt onderweg.
 

Gieliovd

Forumguru
Nou ik ga ook rijden, net even de andere kant op. Veel plezier he, ik zal eraan denken onderweg :)

Eerst even wat gas in de tank want zo doet hij het niet lang meer.

Have fun!
 
Bovenaan Onderaan