Spontane Meeting tijdens Fabia Combi intro in Spijkenisse

Gieliovd

Forumguru
RRRRRRECAPITULEREN


1*Fabia/ Fabia-1 Combi mk2
2*Hetzer/ Roomster
3*RedDevi/l Fabia-1 HB mk1
4*Kensei/ Octavia-2 HB en/of Fabia Combi mk2
5*tlpeter/ Niet-Skoda
6*Glenn/ Fabia RS mk2
7*ZOctavia/ Octavia-2 Combi en/of Fabia-2 HB
8*Jordy/ Fabia-1 HB??????
9*Exciter/ Fabia of Favorit
 

Tallguy

Forumguru
merci Gielovd (goed trouwens dat je het forum niet op een laag pitje hebt gezet ;) )

1*Fabia/ Fabia-1 Combi mk2
2*Hetzer/ Roomster
3*RedDevi/l Fabia-1 HB mk1
4*Kensei/ Octavia-2 HB
5*tlpeter/ Niet-Skoda
6*Glenn/ Fabia RS mk2
7*ZOctavia/ Octavia-2 Combi en/of Fabia-2 HB
8*Jordy/ Fabia-1 HB??????
9*Exciter/ Fabia of Favorit

(geen Fabia voor ons...'t wordt de O2 waar we mee komen)
 

van inkel

Forumguru
Ik kan zelf helaas niet, maar ik stuur wel een C4 rijder die bij z'n nieuwe werkgever een nieuwe auto mag uitzoeken. Hij twijfelt nog tussen een C5 en een O2 Attr. Buss. . Nadat hij mijn auto had gezien begon hij toch wel erg te twijffelen aan de C5. Vooral de Columbus maakte indruk.
Misschien dat ze hem bij VePreda kunnen overhalen.
 

Hetzer

Forumguru
merci Gielovd (goed trouwens dat je het forum niet op een laag pitje hebt gezet ;) )

1*Fabia/ Fabia-1 Combi mk2
2*Hetzer/ Roomster
3*RedDevi/l Fabia-1 HB mk1
4*Kensei/ Octavia-2 HB
5*tlpeter/ Niet-Skoda
6*Glenn/ Fabia RS mk2
7*ZOctavia/ Octavia-2 Combi en/of Fabia-2 HB
8*Jordy/ Fabia-1 HB??????
9*Exciter/ Fabia of Favorit

(geen Fabia voor ons...'t wordt de O2 waar we mee komen)

mooi man, alle goodies hebben nu een eigenaar!!!!!!!!!!!!!
 

Red Devil

Actief lid
zoo.. er is weer genoeg gebabbelt hier:tongue: kben momenteel heel druk met me eindproject voor school, maar dat lijkt allemaal goed te komen..

ik ga om 12 uur van me werk weg de 16e.. het is 1 uur en 15 min rijden ongeveer.. dus dan ben ik er uiterlijk 2 uur.. dus dat kan nog wel:tongue: moet namelijk wel me goodie ff oppikke:tongue: haha.. das weer goed geregeld Hetzer!
jij bent de man:rockon:
 

Tallguy

Forumguru
zoo.. er is weer genoeg gebabbelt hier:tongue: kben momenteel heel druk met me eindproject voor school, maar dat lijkt allemaal goed te komen..

ik ga om 12 uur van me werk weg de 16e.. het is 1 uur en 15 min rijden ongeveer.. dus dan ben ik er uiterlijk 2 uur.. dus dat kan nog wel:tongue: moet namelijk wel me goodie ff oppikke:tongue: haha.. das weer goed geregeld Hetzer!
jij bent de man:rockon:

Hey vriendelijke vriend...we zouden toch samen rijden :) Als je in je uppie naar Spijkenisse wilt rijden vind ik het ook goed hoor, daar niet van. Maar laat dat dan wel ff weten :623:
 

Red Devil

Actief lid
Hey vriendelijke vriend...we zouden toch samen rijden :) Als je in je uppie naar Spijkenisse wilt rijden vind ik het ook goed hoor, daar niet van. Maar laat dat dan wel ff weten :623:

jah we zoude samen rijden idd.. maar hoe laat ga jij? eerder als 12 uur weg van me werk red ik helaas niet:ahum:
 

Red Devil

Actief lid
Ga anders toch maar op eigen gelegenheid. Weet nl niet zeker of ik om 12:00u al kan vertrekken of later.

Ik zie je daar dus wel :)

Oke.. is goed.. ik ga hier rond 12 uur weg, nog ff iemand ophalen en dan opweg..

neemt er nog iemand koffie en koekjes mee???:koffie:
of gaan we koffie drinken op koste van de dealer;) haha:uitlachen:
 
schrijf mij er ook maar bij maar moeten we wel met meerdere auto's bij ons uit de buurt gaan RED DEVIL jij kwam tog ui veenendaal hoelaat ga jij ?

gr jeroen
 

Fabia

† In Memoriam
Leuk dat je ook komt, het wordt onderhand een hele invasie bij Vepreda. Hetzer hoe laat spreken we af? Zo rondom 13.00?
 

!Škoda!

Actief lid
Misschien nog 1

OK...
Overtuigd.. :laugh:
Afhankelijk van de omstandigheden kom ik zaterdag ook langs. (Hangt een beetje van prive situatie af) Niet zeker....wel zeer waarschijnlijk :winkie:

Staat Vepreda in de POI van de Columbus?
 

Hetzer

Forumguru
om 1300 ben ik er ook!!!!!!!!!!!!!

alle overige forum-leden die toevallig in de buurt zijn, kunnen uiteraard ook langskomen, voor gezelligheid of om de nieuwe Fabia Combi te bewonderen bij Vepreda, maar alleen de negen forum-leden die zich als eerste hebben opgegeven (zie hieronder) krijgen naast de "gebruikelijk" stickers die iedereen kan krijgen ook nog eens wat Goodies. (nee dit keer geen mok!!!!!!!)


1*Fabia/ Fabia-1 Combi mk2
2*Hetzer/ Roomster
3*RedDevi/l Fabia-1 HB mk1
4*Kensei/ Octavia-2 HB
5*tlpeter/ Seat Ibiza
6*Glenn/ Fabia RS mk2
7*ZOctavia/ Octavia-2 Combi en/of Fabia-2 HB
8*Jordy/ Fabia-1 HB??????
9*Exciter/ Fabia of Favorit
 

Red Devil

Actief lid
schrijf mij er ook maar bij maar moeten we wel met meerdere auto's bij ons uit de buurt gaan RED DEVIL jij kwam tog ui veenendaal hoelaat ga jij ?

gr jeroen

jah ik kom idd uit Veenendaal..
ik probeer om 12 uur van me werk weg te gaan, nog ff iemand ophalen die met mij mee rijd, en dan opweg..
kunnen vast wel ergens afspreken ofzo
 
jah ik kom idd uit Veenendaal..
ik probeer om 12 uur van me werk weg te gaan, nog ff iemand ophalen die met mij mee rijd, en dan opweg..
kunnen vast wel ergens afspreken ofzo


zullen we bij de mac in veenendaal afspreken dan dan ben ik daar gewoon om 12 uur ?

gr jeroen
 
Helaas moet ik mij - met pijn in mijn hart - afmelden voor a.s. zaterdag.

Mijn Valentijn heeft mij verrast met een weekendje Antwerpen :529:
Wat een schatje he ?

Ik wens jullie in ieder geval veel plezier en ik hoop tot de volgende keer.
 
Bovenaan Onderaan