Spontane Meeting tijdens Fabia Combi intro in Spijkenisse

Hetzer

Forumguru
Het leek mij en @Fabia wel leuk om op zaterdag 16 februari samen naar de introductie van de nieuwe Fabia Combi bij (de beste Skoda dealer van 2007 ) Vepreda in Spijkenisse te gaan en er gelijk een spontane forum meeting van te maken!!!!!!!

wie heeft er nog maar zin en tijd??????
 

Sportline

Senior Member
Lijkt me harstikkelleuk alleen om nou ff van Ruurlo naar Spijkenisse te rijden is me iets te gek. Is aan de andere kant van Nederland. Als het wat dichter bij was geweest dan was ik zeker gekomen maar in dit geval niet. Helaas. Wel een goed idee Hetzer!
 

Gieliovd

Forumguru
Jij hebt helemaal geen Fabia Combi, dus jij bent niet welkom.

:D

Grapjuuuuh, grappig initiatief ja! Maar eeuh hoe ver is Spijkenisse wel weer van Dirkshorn af?

Ik had de halve wereld vorige keer al afgereisd!
 

Fabia

† In Memoriam
Grapjuuuuh, grappig initiatief ja! Maar eeuh hoe ver is Spijkenisse wel weer van Dirkshorn af?

Ik had de halve wereld vorige keer al afgereisd!

Ach, het is maar 1,5 uur rijden en dat voor iemand op gas moet toch geen probleem zijn :D
 

Red Devil

Actief lid
het is voor mij ook 1 uur en 16 min. rijde volgens de route planner.. maar het lijkt me opzich wel leuk.. als er idd meer interesse voor is..
en weet je ook hoe laat dat is?? ivm met werk op zaterdag:(
 

Fabia

† In Memoriam
We hebben nog geen tijd besproken, dit is een beetje afhankelijk van wie er komen en hoe laat men kan.
 

Red Devil

Actief lid
We hebben nog geen tijd besproken, dit is een beetje afhankelijk van wie er komen en hoe laat men kan.

ik ben rond 1 uur klaar met werken.. dus als ik dan weg ga zou ik rond half 3 - 3 uur er kunnen zijn:) dus wie gaan er nog meer:D

@ joergarms: Wil jij er ook naar toe?? kunne we miss weer samen rijden;)
 

joergarms

Senior Member
Zou heel graag willen, maar de zaak is open tot 17.00 uur, dus ik denk niet dat ik veel eerder wegkan.
Wel balen, want het is alweer te lang geleden dat we een meeting hebben gehad.
 

Roel

Lid
Zou heel graag willen, maar de zaak is open tot 17.00 uur, dus ik denk niet dat ik veel eerder wegkan.
Wel balen, want het is alweer te lang geleden dat we een meeting hebben gehad.

Helemaal mee eens. Ik ben dan een weekendje weg, maar ook ik zou het leuk vinden om weer eens een meeting te houden (weer eens een reden om de auto te poetsen en het leer in te vetten :grin:)!

Dit voorjaar misschien?

Gr,

Roel.
 

Hetzer

Forumguru
voorlopig staat de teller nog op 2

*Fabia
*Hetzer

wie volgt, Vepreda is de best verkopende dealer dus er moeten meer Skoda rijders zijn in de Regio die langs kunnen komen :)
 

Red Devil

Actief lid
voorlopig staat de teller dan nu op 3

*Fabia
*Hetzer
*RedDevil

hoop wel dat er nog meer komen dan hoor:tongue: anders weet ik niet of ik wel zo een eind wil rijden..

kom op jongens.. ff aanmelden!!!;)

PS: ik ben om 13:00 pas klaar met werken, dus ik kan daarna ook pas.. dus ligt ook aan de tijd(A)
 

Tallguy

Forumguru
onder voorbehoud kom ik ook (met lichte schade op motorkap helaas)

voorlopig staat de teller dan nu op 4

*Fabia
*Hetzer
*RedDevil
*Kensei
 
Bovenaan Onderaan