Spontane Meeting tijdens Fabia Combi intro in Spijkenisse

Hetzer

Forumguru
onder voorbehoud kom ik ook (met lichte schade op motorkap helaas)

voorlopig staat de teller dan nu op 4

*Fabia
*Hetzer
*RedDevil
*Kensei

ik geloof niet dat er veel meer bij komen!! moet ik maar eens een meeting organiseren in Houten, ligt toch het meest centraal voor de meeste.
Anyway, de introductie van de fabia-2 combi duurt tot max 17.00h, dus ik weet niet of jij wat eerder kan Reddevil????, anders is het misschien ook niet de moeite om naar Spijkenisse te komen.
Ik ben er zelf om een uurtje of 13.00h .
 

Red Devil

Actief lid
ik geloof niet dat er veel meer bij komen!! moet ik maar eens een meeting organiseren in Houten, ligt toch het meest centraal voor de meeste.
Anyway, de introductie van de fabia-2 combi duurt tot max 17.00h, dus ik weet niet of jij wat eerder kan Reddevil????, anders is het misschien ook niet de moeite om naar Spijkenisse te komen.
Ik ben er zelf om een uurtje of 13.00h .

tis idd niet veel.. ik zal zoiezo ff kijken of ik eerder weg kan.. moet haast wel te regelen zijn;) ik werk er toch maar tot eind februarie.. dan stage, met meteen vaste baan daarna:super: hehe..

@ Kensei:
misschien kunnen we weer samen rijden? als we rond de zelfde tijd gaan? je woonde ook in veenendaal d8 ik hea?
 

Hetzer

Forumguru
tis idd niet veel.. ik zal zoiezo ff kijken of ik eerder weg kan.. moet haast wel te regelen zijn;) ik werk er toch maar tot eind februarie.. dan stage, met meteen vaste baan daarna:super: hehe..


TOPPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Fabia

† In Memoriam
ik geloof niet dat er veel meer bij komen!! moet ik maar eens een meeting organiseren in Houten, ligt toch het meest centraal voor de meeste.
Anyway, de introductie van de fabia-2 combi duurt tot max 17.00h, dus ik weet niet of jij wat eerder kan Reddevil????, anders is het misschien ook niet de moeite om naar Spijkenisse te komen.
Ik ben er zelf om een uurtje of 13.00h .

Dan weet ik nu ook hoe laat ik kom. Dus zo rond 13.00.
 

Tallguy

Forumguru
tis idd niet veel.. ik zal zoiezo ff kijken of ik eerder weg kan.. moet haast wel te regelen zijn;) ik werk er toch maar tot eind februarie.. dan stage, met meteen vaste baan daarna:super: hehe..

@ Kensei:
misschien kunnen we weer samen rijden? als we rond de zelfde tijd gaan? je woonde ook in veenendaal d8 ik hea?
Yup, dat kan wel hoor.
 

tlpeter

Actief lid
Aangezien ik de combi alleen met ongeveer 150 km/u voorbij heb zien komen kom ik ook naar mijn geboortedorp :D

Dus zet mij ook maar op de lijst
 

Hetzer

Forumguru
Ben net nog even bij Hans Evers van Vepreda geweest, zij krijgen als het goed is voor de introductie 6 nieuwe Fabia Combi's (!!!!!!!!) in verschillende uitvoeringen, waarvan er 1 gebruikt gaan worden voor testritten.
Ik weet ook al wat dit keer de Goodies zijn wederom beschikbaar gesteld door Mirjam van Pon, ik ging er echter van uit dat we ongeveer met 9 man zouden zijn , dus bij meer aanmeldingen krijgen alleen de eerste 9 forum-leden krijgen dus een Goodie tijdens de "Forum-F2 Combi Meeting"



tot nu toe zijn de gelukkige dus:

1*Fabia
2*Hetzer
3*RedDevil
4*Kensei
5*tlpeter
6*Glenn
7*?
8*?
9*?


ps @Fabia zal ik jouw modelletje ook maar meenemen
 

Hetzer

Forumguru
Heel graag, ik was het alweer vergeten.


:ot: Vergeet jij het geld niet mee tenemen ,pinnen kan ook !!!,:1761: zorg ik voor de sleutels en papieren en een volle tank voor je tweede Sahara Beige Fabia!!!! :473: ik denk alleen niet dat je er zoveel in kwijt kan als je huidige Combi :473:
 

Fabia

† In Memoriam
:ot: Vergeet jij het geld niet mee tenemen ,pinnen kan ook !!!,:1761: zorg ik voor de sleutels en papieren en een volle tank voor je tweede Sahara Beige Fabia!!!! :473: ik denk alleen niet dat je er zoveel in kwijt kan als je huidige Combi :473:

En gepoetst!!!!!!!!!
 
Hoelaat begint dat daar en hoelaat zijn ongeveer de meeste forumleden aanwezig
anders wil ik ook wel komen spijkenisse is niet echt ver, en sorry heb de nieuwe combi al uitgebreid gezien maar het blijft leuk

grtzzz Jordy
 

Fabia

† In Memoriam
Gezellig als je komt. Ik weet nog niet precies hoe laat, misschien weet Hetzer wat meer.
 

Hetzer

Forumguru
tot nu toe zijn de gelukkige dus:

1*Fabia
2*Hetzer
3*RedDevil
4*Kensei
5*tlpeter
6*Glenn
7*ZOctavia
8*jordy?????
9*


We komen bij elkaar om 1300h, Vepreda ligt aan een haventje, als vanaf de doorgaande wegen langs de dealer rijd (ligt dan aan de linkerkant), kun je gelijk bij de eerste verkeerslichten links af, daar op de kade bij het water aan de zijkant van Vepreda kunnen we wel afspreken.
Als je het adres hebt wijst het zich zelf.
 
Bovenaan Onderaan