Spontane Meeting tijdens Fabia Combi intro in Spijkenisse

Fabia

† In Memoriam
Je kan het niet missen. Op de hoek zit toch een soort campingzaak? En rechts een soort molen als ik mij niet vergis?
 

Hetzer

Forumguru
Je kan het niet missen. Op de hoek zit toch een soort campingzaak? En rechts een soort molen als ik mij niet vergis?

klopt als je van de groenekruis weg afkomt heb je links die camping/meubelzaak, als je doorrijd zie je vepreda daarnaast (links) liggen . daar waar de molen (rechts) staat ga je bij de verkeerslichten links.
 

Fabia

† In Memoriam
En heb jij de Skoda Fabia Combi Special al ontvangen. Het lag vandaag bij mij in de bus.
 

Hetzer

Forumguru
En heb jij de Skoda Fabia Combi Special al ontvangen. Het lag vandaag bij mij in de bus.

OFF TOPIC: jep!!! vandaag ook ontvangen een leuk opwarmetje!!!!!!!!!

ON TOPIC: Word trouwens een leuk clubje, ookeen lekker gevarieerd aantal Skoda's



1*Fabia/ Fabia-1 Combi mk2
2*Hetzer/ Roomster
3*RedDevi/l Fabia-1 HB mk1
4*Kensei/ Octavia-2 HB en/of Fabia Combi mk2
5*tlpeter/ ???
6*Glenn/ Fabia RS mk2
7*ZOctavia/ Octavia-2 Combi en/of Fabia-2 HB
8*Jordy/ Fabia-1 HB??????
9*????

o,ja en nog een heleboel Fabia's ,Roomsters, Octi's en Superbs, bij Vepreda zelf :D
 

tlpeter

Actief lid
OFF TOPIC: jep!!! vandaag ook ontvangen een leuk opwarmetje!!!!!!!!!

ON TOPIC: Word trouwens een leuk clubje, ookeen lekker gevarieerd aantal Skoda's



1*Fabia/ Fabia-1 Combi mk2
2*Hetzer/ Roomster
3*RedDevi/l Fabia-1 HB mk1
4*Kensei/ Octavia-2 HB en/of Fabia Combi mk2
5*tlpeter/ ???
6*Glenn/ Fabia RS mk2
7*ZOctavia/ Octavia-2 Combi en/of Fabia-2 HB
8*Jordy/ Fabia-1 HB??????
9*????

o,ja en nog een heleboel Fabia's ,Roomsters, Octi's en Superbs, bij Vepreda zelf :D

5*tlpeter/ Renault megane II :blush:

De fabia moet nog besteld worden :D
 

Gieliovd

Forumguru
Misschien heeft het Dirkshoorn nog niet bereikt.
Pa op he, Dirkshorn is het, we hebben hier geen Hoorn. Dat ligt een kilometer of 30 verderop!

Worden die dingen vanuit de dealer verstuurd waar je onderhoud hebt? Zo ja, dan krijg ik vast geen folder, ze vinden me niet zo lief volgens mij daar :1884:... helaas.

Misschien ook wel, ieder geval heb ik mijn rekening van november nog niet betaal. Tja, als ze hem eerst al pas 1e week januari sturen en vervolgens nog verkeerd ook, dan weet ik het niet.

Ik heb ze nog verteld wel eens een proefritje te willen maken als de F2 Combi er is. Kunnen ze op zijn minst een foldertje sturen :489:
 

Fabia

† In Memoriam
Sorry typefoutje. Volgens mij worden de folders via Pon verstuurd en niet via de dealer. Heb je je al aangemeld op de site van Skoda.nl voor het skodamagazine?
 

Gieliovd

Forumguru
Sorry typefoutje. Volgens mij worden de folders via Pon verstuurd en niet via de dealer. Heb je je al aangemeld op de site van Skoda.nl voor het skodamagazine?
Hoeveel? Ow neem dat zal de reden zijn! Meteen ff kijken.

Thnx voor de tip.
 

tlpeter

Actief lid
Is dat de info folder van de combi ? (31 pagina's dik)
Zo ja dan heb ik hem al :D :D :D

PS om het VAG gevoel te houden zou ik ook met de ibiza kunnen komen natuurlijk :D
 

Hetzer

Forumguru
Is dat de info folder van de combi ? (31 pagina's dik)
Zo ja dan heb ik hem al :D :D :D

PS om het VAG gevoel te houden zou ik ook met de ibiza kunnen komen natuurlijk :D


lijkt me wel zo gepast !! , Vepreda Autostudio bied ook onderdak aan Vip Autostudio en dat is Seat zoals je ziet !!!!!!!!!!
 

Bijlagen

  • DSC00212.JPG
    DSC00212.JPG
    75,8 KB · Weergaven: 14

Fabia

† In Memoriam
Grappig, in hetzelfde pand waar Rijnwoud in zit zit ook een Seat dealer. Ze delen zelfs de werkplaats.
 

Tallguy

Forumguru
Ik kom trouwens met de O2.

Over de folder...wederom opgevallen door jullie dat de F2 verlaagd is afgebeeld? Het is een blijft een (marketing)stunt van Skoda om dat zo te doen...ik begin me nu ook af te vragen...doen andere merken dat ook? Volgens mij niet in de mate waarop Skoda het doet.
Je kan bijna denken (zwaar overtrokken, ik weet het) aan 'misleiding'
 

tlpeter

Actief lid
Elk merk doet dat
Altijd de duurste en de mooiste uitvoeringen
Sportief oogend doet het ook altijd goed
De binnenkant is bijna altijd die van de elegance, die is de enige met de licht bruine bekleding
 

Tallguy

Forumguru
maar het verlagen en dan afbeelden in folders echt niet zo erg als Skoda doet met de Fabia 1 en 2.
 
Bovenaan Onderaan