Skoda Voorjaars Meeting 2009 - Deel 2

Falcon

Donateur
Trouwens, hoe heeft garage Sloot deze invasie beleefd?
Als ik het goed heb gezien wordt vandaar meegelezen.....

Ik heb voordat we weggingen even met Tom (monteur) en Peter (dealer) gesproken.

Ze vonden het erg geslaagd en nodigen ons uit voor een volgende keer.

Bedankt Peter en Tom!

Rolle

Senior Member
Tuurlijkt werkt ie (ahum). :tongue:

De eerste indicatie is goed, maar je kunt eigenlijk pas goed een uitspraak doen na (minimaal) vier tankbeurten (dus minimaal 3 bijna volle tanks leegrijden) waarbij de eerste en laatste als het even kan bij dezelfde pomp en tot hetzelfde nivo (tot de rand) gevuld zijn geweest!

Alvast bedankt voor de terugkoppeling! :473:

Groet,

Charlie

Ik tank steeds bij hetzelfde pompstation, niet steeds aan dezelfde pomp natuurlijk. Als ik tank laat ik de pomp lopen tot het vulpistool uit zichzelf stopt. Het is ook die hoeveelheid brandstof die ik noteer in mijn verbruiksheet(s), eerlijkheidshalve moet ik zer wel bijzetten dat ik hem na het afspringen wel een beetje overvul (hooguit 1 litertje, op die manier tank ik altijd een rond aantal liters)

De eerste signalen zijn inderdaad hoopvol, ik hou het verder in de gaten. Ik vrees alleen dat het verbruik de komende 3 maanden fors hoger zal liggen dan tot vooreheen. Wegens de werken in Kontich op de E19 ben ik ongeveer een half uur tot 3 kwartier langer onderweg, en het verbuik is dan ook navenant (7 tot 8 l/100 km). 's avonds valt het gelukkig wel wat beter mee.

MarcoO2

Forumguru
Nominatie voor "de mooiste foto van Bothje". Grappig hoeveel details er in een foto verborgen zitten als je langer kijkt!

Bijlagen

• IMG_0780.jpg
    IMG_0780.jpg
    95,7 KB · Weergaven: 34

Aiii

Lid
Dan nomineer ik deze:

IMG_0760.JPG

Geweldig mooi met dat kanaal, die boot, de fabriek en die brug op de achtergrond _o_

Bothje

Heel gewoon lid
Maar ze was de meer dan 500 km die daarvoor nodig waren meer dan waard. Het was echt een super dagje.
Was voor mij alles bij elkaar (heen en weer met rondje Vorden) 416 km, maar daar moeten we inderdaad maar niet naar kijken als het zo een geslaagde meeting is geweest.
Blijf er nog even van nagenieten......want er zijn veel foto's van gemaakt :rockon:

JeeWee

Actief lid
Zag hem al staan bakken in het zonnetje..

Ehhhh foto's liegen niet, maar wat een lange motorkap :smiley29:

Goh, jaloers? ;) Mooi perspectief, mooie foto voor op m'n bureaublad! Mijn dank!

Enne....de vergelijking met Fabia's hond wilde ik afdoen als 'niet van toepassing', maar eigenlijk is een Skoda (en zeker mijn O2!) net zo knuffelbaar als een collie!

nemo

Senior Member
ZeroNRG, zet jij je foto's ook nog online? Heb al zo'n mooie preview van je gezien. Vooral die ene onder mijn motorkap.

Heb verder alle foto's via Picasa gedownload, wat zijn het er veel!! Het lijkt wel alsof de meeting een week heeft geduurd, zoveel foto's!

MarcoO2

Forumguru
Is er, nadat Bothje klaar was, nog ruimte voor nieuwe foto's dan...? :grin: Als je die foto's bekijkt krijg je wel een goede impressie van hoe de dag geweest is! Ik kijk er met veel plezier op terug in ieder geval!

Bothje

Heel gewoon lid
Is er, nadat Bothje klaar was, nog ruimte voor nieuwe foto's dan...? :grin: Als je die foto's bekijkt krijg je wel een goede impressie van hoe de dag geweest is! Ik kijk er met veel plezier op terug in ieder geval!
Er is nog ruimte in het album:
U gebruikt momenteel 464 MB (45,4%) van uw 1024 MB.

Nog meer mensen die er bij zijn geweest kunnen hun foto's voor anderen zichtbaar maken. Het is best wel aardig om te zien wat anderen voor beelden hebben gemaakt.

ZeroNRG

Senior Member
heb zojuist die van mij er ook even bij gezet, waren er niet zo enorm veel.

(mochten mensen de 10MP foto's willen hebben laat het me even weten)

Fabia

† In Memoriam
Ik heb het bij Vepreda laten doen. De werkplaatschef dacht dat ik een klant van hun was zodat ik hoefde niks te betalen. Hij was wel zo fideel om mij niks te laten betalen toen ik hem vertelde dat ik niet bij hun klant was. Mocht je het willen laten wijzigen dan kost het je €13,- .

Bothje

Heel gewoon lid
Ik heb het bij Vepreda laten doen. De werkplaatschef dacht dat ik een klant van hun was zodat ik hoefde niks te betalen.
:xyxthumbs:Niet zo gek dat hij dat dacht, je komt er ook zo vaak dat je een bekend gezicht bent voor hun. Je wordt al bij naam genoemd? :)
Zeg maar in het daarvoor bestemde topic wat je van de verbouwing vind.

Ik heb het bij Vepreda laten doen. De werkplaatschef dacht dat ik een klant van hun was zodat ik hoefde niks te betalen. Hij was wel zo fideel om mij niks te laten betalen toen ik hem vertelde dat ik niet bij hun klant was. Mocht je het willen laten wijzigen dan kost het je €13,- .
En heb je de benodigde parameters opgeschreven? Dan kan Nomad de volgende keer losgaan op de mijne.

Bovenaan Onderaan