Skoda Voorjaars Meeting 2009 - Deel 2

Steve

Senior Member
Was inderdaad schandalig..... :D
Sorry :winkie:
Ik zal om het goed te maken mijn auto in mijn zomervakantie van 27 Juni t/m 30 Augustus een 3 daagse beurt geven en dan de foto`s hier posten.

Kan niks beloven omdat er voor 1 Juni 400 man uitmoet bij ons en daar kan ik er zomaar 1 van zijn.
 

Octavia_II

Actief lid
Octavia II, het lijkt erop dat uw excell sheet wel degelijk klopt, daarstraks gaan tanken, had ongeveer een 350 km gereden voor de aanpassing en een 450 erna en de afwijking bedraagt nu nog maar de helft van hetgene het was voor de aanpassing. Ik laat je meer weten na mijn volgende tankbeurt.

Tuurlijkt werkt ie (ahum). :tongue:

De eerste indicatie is goed, maar je kunt eigenlijk pas goed een uitspraak doen na (minimaal) vier tankbeurten (dus minimaal 3 bijna volle tanks leegrijden) waarbij de eerste en laatste als het even kan bij dezelfde pomp en tot hetzelfde nivo (tot de rand) gevuld zijn geweest!

Alvast bedankt voor de terugkoppeling! :473:

Groet,

Charlie
 

van inkel

Forumguru
Sorry :winkie:

Kan niks beloven omdat er voor 1 Juni 400 man uitmoet bij ons en daar kan ik er zomaar 1 van zijn.

Ik hoop voor jou dat je niet een van de 400 bent.

Als het wel zo is dan zou het een optie zijn, om als fulltime re-styler aan de gang te gaan.
Ik zou dan wel een Momidashi cursus en een spot-repair cursus gaan volgen. Dan kun je het complete pakket aan bieden.
Ik weet dat autoschade herstelbedrijven om dit soort vakmensen zitten te springen.
 

Michel

Forumguru
Een beetje latere reactie van mijn kant, maar bij deze de complimenten voor het organiserend comité. Ik vond het een geslaagde dag. Er was voor elk wel wat wils.

Helaas was ik er de bewuste zaterdag niet meteen vanaf het eerste ontmoetingspunt in Vorden bij, omdat ik door een aantal files, waaronder de bekende bij de Muiderbrug redelijk verlaat was. Eenmaal aangekomen was er geen parkeerplek meer in de buurt te vinden. Even heb ik met de gedachten gespeeld om rechtsomkeert te maken, maar toen ik voor de zekerheid een tweede ronde door het dorp maakte zag ik de colonne Skoda's al voor me rijden en heb ik me alsnog aangesloten bij de groep.

Het grappige deed zich trouwens voor dat in de achterhoede op een gegeven moment ook een Octavia reed, die eveneens bij de groep leek te horen, maar toen we op een bepaald moment ergens linksaf sloegen, reed deze rechtdoor. Grappig omdat hij zich dus niet had aangesloten bij de groep, maar er bij toeval wel middenin was beland.

Inmiddels heb ik ook mijn foto's gepost.
 

van inkel

Forumguru
Het grappige deed zich trouwens voor dat in de achterhoede op een gegeven moment ook een Octavia reed, die eveneens bij de groep leek te horen, maar toen we op een bepaald moment ergens linksaf sloegen, reed deze rechtdoor. Grappig omdat hij zich dus niet had aangesloten bij de groep, maar er bij toeval wel middenin was beland.

Inmiddels heb ik ook mijn foto's gepost.

Klopt ik zag dat jullie voor het spoor moesten stoppen, heb toen maar ff gewacht op de twee achterblijvers. Wat er achteraf maar één (jij dus) bleek te zijn.
 

Michel

Forumguru
Klopt ik zag dat jullie voor het spoor moesten stoppen, heb toen maar ff gewacht op de twee achterblijvers. Wat er achteraf maar één (jij dus) bleek te zijn.

Waarvoor alsnog mijn dank, want anders had ik waarschijnlijk Garage Sloot nooit weten te vinden :xyxthumbs:
 

Maarten

Forumguru
Toch blijft het wel vreemd want volgens mij eigen dealer kon het weer niet.

Zoals jullie ongetwijfeld gelezen hebben heb ik gisteren mijn nieuwe Fabia opgehaald. In eerste instantie wist de dealer niet hoe hij de weergave op l/km kon krijgen.
Na wat info van het forum te hebben doorgespeeld haalde ik de auto op en zag ik tot mijn blijdschap; l/km!
 

Falcon

Donateur
Trouwens, hoe heeft garage Sloot deze invasie beleefd?
Als ik het goed heb gezien wordt vandaar meegelezen.....

Ik heb voordat we weggingen even met Tom (monteur) en Peter (dealer) gesproken.

Ze vonden het erg geslaagd en nodigen ons uit voor een volgende keer.

Bedankt Peter en Tom!
 

Rolle

Senior Member
Tuurlijkt werkt ie (ahum). :tongue:

De eerste indicatie is goed, maar je kunt eigenlijk pas goed een uitspraak doen na (minimaal) vier tankbeurten (dus minimaal 3 bijna volle tanks leegrijden) waarbij de eerste en laatste als het even kan bij dezelfde pomp en tot hetzelfde nivo (tot de rand) gevuld zijn geweest!

Alvast bedankt voor de terugkoppeling! :473:

Groet,

Charlie

Ik tank steeds bij hetzelfde pompstation, niet steeds aan dezelfde pomp natuurlijk. Als ik tank laat ik de pomp lopen tot het vulpistool uit zichzelf stopt. Het is ook die hoeveelheid brandstof die ik noteer in mijn verbruiksheet(s), eerlijkheidshalve moet ik zer wel bijzetten dat ik hem na het afspringen wel een beetje overvul (hooguit 1 litertje, op die manier tank ik altijd een rond aantal liters)

De eerste signalen zijn inderdaad hoopvol, ik hou het verder in de gaten. Ik vrees alleen dat het verbruik de komende 3 maanden fors hoger zal liggen dan tot vooreheen. Wegens de werken in Kontich op de E19 ben ik ongeveer een half uur tot 3 kwartier langer onderweg, en het verbuik is dan ook navenant (7 tot 8 l/100 km). 's avonds valt het gelukkig wel wat beter mee.
 

MarcoO2

Forumguru
Nominatie voor "de mooiste foto van Bothje". Grappig hoeveel details er in een foto verborgen zitten als je langer kijkt!
 

Bijlagen

  • IMG_0780.jpg
    IMG_0780.jpg
    95,7 KB · Weergaven: 34

Aiii

Lid
Dan nomineer ik deze:

IMG_0760.JPG


Geweldig mooi met dat kanaal, die boot, de fabriek en die brug op de achtergrond _o_
 

Bothje

Heel gewoon lid
Maar ze was de meer dan 500 km die daarvoor nodig waren meer dan waard. Het was echt een super dagje.
Was voor mij alles bij elkaar (heen en weer met rondje Vorden) 416 km, maar daar moeten we inderdaad maar niet naar kijken als het zo een geslaagde meeting is geweest.
Blijf er nog even van nagenieten......want er zijn veel foto's van gemaakt :rockon:
 

JeeWee

Actief lid
Zag hem al staan bakken in het zonnetje..

Ehhhh foto's liegen niet, maar wat een lange motorkap :smiley29:


Goh, jaloers? ;) Mooi perspectief, mooie foto voor op m'n bureaublad! Mijn dank!

Enne....de vergelijking met Fabia's hond wilde ik afdoen als 'niet van toepassing', maar eigenlijk is een Skoda (en zeker mijn O2!) net zo knuffelbaar als een collie!
 

nemo

Senior Member
ZeroNRG, zet jij je foto's ook nog online? Heb al zo'n mooie preview van je gezien. Vooral die ene onder mijn motorkap.

Heb verder alle foto's via Picasa gedownload, wat zijn het er veel!! Het lijkt wel alsof de meeting een week heeft geduurd, zoveel foto's!
 

MarcoO2

Forumguru
Is er, nadat Bothje klaar was, nog ruimte voor nieuwe foto's dan...? :grin: Als je die foto's bekijkt krijg je wel een goede impressie van hoe de dag geweest is! Ik kijk er met veel plezier op terug in ieder geval!
 

Bothje

Heel gewoon lid
Is er, nadat Bothje klaar was, nog ruimte voor nieuwe foto's dan...? :grin: Als je die foto's bekijkt krijg je wel een goede impressie van hoe de dag geweest is! Ik kijk er met veel plezier op terug in ieder geval!
Er is nog ruimte in het album:
U gebruikt momenteel 464 MB (45,4%) van uw 1024 MB.

Nog meer mensen die er bij zijn geweest kunnen hun foto's voor anderen zichtbaar maken. Het is best wel aardig om te zien wat anderen voor beelden hebben gemaakt.
 
Bovenaan Onderaan