Zag hem al staan bakken in het zonnetje..
Ehhhh foto's liegen niet, maar wat een lange motorkap :smiley29:

Lijkt een beetje op de gok van mijn korthaar collie. Die blijft maar groeien

Zal ik het het ff uitleggen. Men neme twee korthaar collies en uit die combinatie komt af en toe een langhaar korthaar collie. Dus een korthaar met wat langer haar maar weer niet zo lang als een gewone collie. Er zitten nog wat langhaar collie genen in een korthaar en af en toe komt er dan een langhaar korthaar uit. Snappie:smiley29:
Zal ik het het ff uitleggen. Men neme twee korthaar collies en uit die combinatie komt af en toe een langhaar korthaar collie. Dus een korthaar met wat langer haar maar weer niet zo lang als een gewone collie. Er zitten nog wat langhaar collie genen in een korthaar en af en toe komt er dan een langhaar korthaar uit. Snappie:smiley29:
Wie neemt de volgende meeting op zich ??Ik ben ondertussen ook terug, alleen was het voor mij 2 minuutjes,
Ik hoop dat jullie allemaal een leuke en enerverende dag hebben gehad,
Glenn en Marco,thuis zonder bekeuringen ?
Nemo, heb je genoten van de rit in de grijze RS ?
Groeten vanuit Vorden, en op naar de volgende meeting ,
Wie neemt de volgende meeting op zich ??

Heb je nog antwoord retour gekregen?Graag gedaan iedereen.
Ik heb Kranen Horeca gemaild met een foto.![]()
Graag gedaan iedereen.
Ik heb Kranen Horeca gemaild met een foto.![]()
Wie neemt de volgende meeting op zich ??
.Zal Claudia leuk vinden, zelf rijdt ze een Audi S8 :worshippy:
Hello breef, we hebben mekaar al eens gesproken via de mail, maar ik ken claudia en leon heel goed vanwege mijn zakenrelatie met hun, maar waar
ken jij ze dan van omdat je niet echt in de buurt woont ?
( ik ben niet echt nieuwsgierig , maar wil graag wel alles weten.... )

Ben benieuwd !![]()
Heb er net nog een paar erbij gezet. Niet in origineel formaat, het album kan maar 1 GB aan :crazy:Heb net eens alle foto's zitten downloaden... zijn er gewoon zo'n 500! Nu nog bekijken... zit gelijk weer in de stemming van die superdag!