Skoda Voorjaars Meeting 2009 - Deel 2

Maarten

Forumguru
Als ik die mooie groepsfoto zie vind ik het nog steeds jammer dat mijn Fabia er niet tussen staat...

nomad

Senior Member
Tja en nu West NL (Spijkenisse) en Oost NL (Vorden) aan de beurt zijn geweest ligt het voor de hand om de volgende in Noord NL of Zuid NL te houden.....

Wasmachineman

Forumguru
Ik ook en mijn zoontjes ook. Wij willen ook graag erbij zijn.
Mijn vrouw sturen we wel naar een Fiat Panda meeting.
Alhoewel...die nieuwe Fabia vind ze wel mooi dus misschien over een paar jaar komt die erbij.
Sinds een jaar kijk ik ook op dit forum en vooral de laatste maand ben ik 's avonds aan het kijken.
Mijn zoontjes (3 jaar en 7 jaar) tellen altijd de Skoda's onderweg en voor elke Skoda geef ik 5 cent. Vooral de jongste let er veel op. De oudste zit meer te ds-en.
Dus ik zal volgende keer beter mijn agenda plannen en rekening houden met de komende meeting. Maakt niet uit waar.

Octavia_II

Actief lid
Het was inderdaad erg leuk en hoop dat iedereen plezier heeft van de modificaties. Helaas konden niet alle wensen ingewilligd worden....

Omdat het ook een mooie gelegenheid was en maar een heel klein beetje om (ahum) was, ben ik vanuit Vorden terug naar het oosten gereden naar de A31 om vanaf daar naar Venlo te rijden. Helaas kreeg ik tot een aantal keer toe bevestigd wat ik stiekem al wist, maar de O2 2.0 TDI loopt door dat $^%$ roetfilter tegen een begrenzer aan. Of je nou bergaf gaat of slipstreamed achter een Porsche 911S (ook leuk...), hij loopt geen streep harder dan 219 km/h. Je merkt gewoon dat er nog power over is, maar het is begrensd.

Tijd voor de volgende mod :D

Wellicht tot een volgende keer.

Hoi Nomad,

heb laatst ook eens een poging (heb dezelfde motor als jou, maar dan zonder roetfilter) ondernomen en kwam ook niet verder als 219 km/h (moet wel zeggen kon niet echt fatsoenlijk lang kon doorblazen, ander had ik er denk ik nog wel iets meer uitgehaald...).

dscf4229.jpg

Groet,

Charlie

nemo

Senior Member
Ik ook en mijn zoontjes ook. Wij willen ook graag erbij zijn.
Mijn vrouw sturen we wel naar een Fiat Panda meeting.
Alhoewel...die nieuwe Fabia vind ze wel mooi dus misschien over een paar jaar komt die erbij.
Sinds een jaar kijk ik ook op dit forum en vooral de laatste maand ben ik 's avonds aan het kijken.
Mijn zoontjes (3 jaar en 7 jaar) tellen altijd de Skoda's onderweg en voor elke Skoda geef ik 5 cent. Vooral de jongste let er veel op. De oudste zit meer te ds-en.
Dus ik zal volgende keer beter mijn agenda plannen en rekening houden met de komende meeting. Maakt niet uit waar.

Haha! Fiat Panda meeting! :uitlachen:
Goede opvoeding als je je kids de skoda's laat tellen! Kunnen ze gezellig mee naar de volgende meeting! Herkennen ze ook de verschillende types?

Mr_McPhisto

Actief lid
Jongens ziet er toch allemaal super uit!!

Zo, ik heb wel wat gemist heb ik wel door gisteren!
Ik hoop volgend jaar mee te kunne!

Een vraagje nog over de tuning. Ik zag al wat filmpjes van Red Devil, maar welke auto's hebben er op de rollerbank gestaan en wat is gechipt?

Wat waren de waarden en waar komen ze nu op uit?

Dat zou ik graag nog lezen of horen!!:623:

Wasmachineman

Forumguru
Haha! Fiat Panda meeting! :uitlachen:
Goede opvoeding als je je kids de skoda's laat tellen! Kunnen ze gezellig mee naar de volgende meeting! Herkennen ze ook de verschillende types?

Nee, zover zijn ze nog niet om ze uit elkaar te houden.
Je krijgt steeds meer veschillende types.
Ik ben allang blij als ik 25 cent kwijt ben aan ze!
Maar aanstaande woensdag gaan we op vakantie met de auto en dan ben ik benieuwd hoeveel ik kwijt ben.

Wasmachineman

Forumguru
Nou, wij rijden naar Memmingen in Duitsland en pakken daar het vliegtuig naar Brindisi Italie en we houden vakantie in Lecce..in de hak dus van Italie.
Dus vooral duitse wagens en italiaanse wagens zullen we tegenkomen.
Kost dus waarschijnlijk niet zoveel centjes deze keer.
Maar Tsjechie is misschien wel leuk om eens te doen, wie weet.

Bothje

Heel gewoon lid
Op de terugweg continu tegen de zon ingereden en op deze manier de zonsondergang gezien. Apart.

Die ervaring had ik ook inderdaad!

Omdat ik de camera toch bij me had, bij de Calandbrug in Rozenburg even afgeslagen, gestopt om die uit het bagageRoom te pakken en even deze plaatjes te schieten, nadat de zon me niet meer verblindde.
De zon "zakt" het laatste stukje erg hard.......

:ot:Toevalligerwijs zie ik op de foto's in het midden de hoge ammoniaktanks van mijn vorige werkgever.
En bij de crude lossteiger links is ooit de tanker "Energy Concentration" tijdens het lossen in tweeën gebroken, in de vroege nacht van 21 op 22 juli 1980. Vond op mijn pc nog wat ingescande dia's hiervan.

Bijlagen

• IMG_0999.jpg
    IMG_0999.jpg
    82,9 KB · Weergaven: 23
  • IMG_1000.jpg
    IMG_1000.jpg
    83,4 KB · Weergaven: 25
  • img167.jpg
    img167.jpg
    95,1 KB · Weergaven: 24
  • img168.jpg
    img168.jpg
    85,8 KB · Weergaven: 23

Bothje

Heel gewoon lid
Met een traan op mijn wang zeg ik - eerste meeting, waar ik niet bij was, en dat is oooo zoooo jammer.
We hebben je zeker gemist, zie je volgende keer dan toch zeker wel.
Hoop dat de drukte met werk te maken heeft en deze keer niet met je gezinnetje.............

Bothje

Heel gewoon lid
Ik zag trouwens maar 1 Roomster, die cappucino beige.
Ze zijn ook uniek, die RoomsteRs.
Was weer de enige en had deze keer alles bij me waarom deze wagen zo handig is.

Bijlagen

• IMG_0988.jpg
    IMG_0988.jpg
    92,2 KB · Weergaven: 31
  • IMG_0987.jpg
    IMG_0987.jpg
    92,4 KB · Weergaven: 28
  • IMG_0990.jpg
    IMG_0990.jpg
    96,7 KB · Weergaven: 30
  • IMG_0961.jpg
    IMG_0961.jpg