Eindelijk tijd om weer het forum te lezen. Gistern nog ff snel de kwalificatie gezien en vanochtend de wedstrijd. Als het F1 zo door gaat wordt het een fantastich seizoen. Leuk om te zien dat de gevestigde orde door het ijs zakt en de kleine teams nu scoren. Daarna de tuin gedaan en nu ff achter het form.
Falcon en Plaza bedankt voor de gezellige dag. Het was fantastisch georganiseerd

Dat wordt moeilijk te overtreffen de volgende keer. En nemo heb je nog genoten van je verlichting? Het eten was erg lekker. Toch een mooi dorp Vorden. Leuk dat we het nieuws nog gehaald hebben. Ik vond de foto shoot erg leuk. Het leek net een Skoda outlet. En ik heb weer kunnen bijpraten met een hoop mensen. Jammer dat het niet lukte met het verbruik veranderen bij de F2, toch maar ff met Vepreda gaan bellen.
Ik reed trouwens Vorden uit en toen vond een duif het nodig om voor mij auto langs te vliegen maar helaas niet snel genoeg. Ik tikte 'm nog net aan met als gevolg een hoop veren in de lucht. Waarschijnlijk is de duif nu toot. Gelukkig geen schade aan mijn auto.
Al met al een hele fijne dag met een hoop Skoda's.
P.S. Ja, dat was erg dichtbij