Glenn
Actief lid
Ha ha... ook dat!![]()
die gaat wel goed nu he
en ben echt niet boven de 160 geweest maar het duurt echt niet lang voor je er bent
Ha ha... ook dat!![]()
die gaat wel goed nu he![]()
en ben echt niet boven de 160 geweest maar het duurt echt niet lang voor je er bent

Leuke dag gehad gisteren! Nog niet in het donker gereden maar wel alvast een foto gemaakt
Willen de personen die bij mij een Chemical Guys Miracle Dryer hebben aangeschaft mij even een pm doen met hun gegevens.
Elk half jaar trek ik namelijk van iedereen die er 1 heeft aangeschaft een naam en die persoon wint dan een full detail (binnenkant en buitenkant) van hun auto.
Vraagje over dat google foto ding; kan ik ook alle foto's in 1 keer downloaden?
Picasa 3 installeren en dan via Bestand --> Importeren uit Webalbums. Inloggen met de gegevens die een paar pagina's terug staan en je kunt ze allemaal importeren naar lokaal.
Succes!
Gr. Pendragon
Picasa 3 installeren? Hoe moet dat? Moet ik dan iets downloaden?

Ik voel me een heuse computernerd, maar bedankt Pendragon! Hij is nu de foto's van red aan het downloaden![]()

Nomad nogmaals bedankt voor de aanpassingen en Octavia dank u voor uw excell sheet (zou niet weten hoe ik er anders aan moest beginnen), ik zal jullie op de hoogte houden of mijn BC nu correcter staat ingesteld qua verbruik.

Als ik die mooie groepsfoto zie vind ik het nog steeds jammer dat mijn Fabia er niet tussen staat...
Dat staat wel in de planning!
Hoop dat het dan een beetje in het zuiden van het land is...