Skoda Voorjaars Meeting 2009 - Deel 2

Octavia_II

Actief lid
Dit moet volgens mij kunnen, op site van Gerrit Speek,onderdeel MFA, instellen in Japans=ltr./km. Skadaforum/vagcom demo

Hoi Ronnie,

hebben we 2 keer geprobeerd, zowel bij een Octavia als bij een Fabia, maar geen succes, het bleef l/100km.... :smiley29:

Groet,

Charlie
 

Octavia_II

Actief lid

Aiii

Lid
Bleek niet nodig. Gelukkig geen krassen, enkel witte verf o.i.d. :D Was wel even schrikken, maar gelukkig van korte duur :D

Ik stond geparkeerd langs de oversteekplek voor het steegje richting Plaza, waarschijnlijk iemand iets te enthousiast langsgefietst/gelopen ofzo, geen idee.
 

Pendragon

Forumguru
Ik heb de panorama van alle auto's er los opgezet (gmail). Even download en op 100% kijken dan zie je alles goed :)
 

Exciter

Administrator
Met een traan op mijn wang zeg ik - eerste meeting, waar ik niet bij was, en dat is oooo zoooo jammer.

Maar kijk: ik was er niet, ik regelde niets, en ik zie hier een top meeting.
Is mijn insteek van de afgelopen 5 jaar toch gelukt.
Ik ben trots op jullie, trots op het skodaforum!
 

van inkel

Forumguru
Met een traan op mijn wang zeg ik - eerste meeting, waar ik niet bij was, en dat is oooo zoooo jammer.

Maar kijk: ik was er niet, ik regelde niets, en ik zie hier een top meeting.
Is mijn insteek van de afgelopen 5 jaar toch gelukt.
Ik ben trots op jullie, trots op het skodaforum!

Ja Exciter, daar mag je best trots op zijn als grondlegger van dit gezellige en dus actieve forum.:xyxthumbs:

Op naar de volgende meeting.
 

Hetzer

Forumguru
Met een traan op mijn wang zeg ik - eerste meeting, waar ik niet bij was, en dat is oooo zoooo jammer.

wij vonden het ook jammer dat jij, je Favorit en onze Skoda-forum vlag er dit keer niet bij waren :407:

maar de volgende keer reken wij wel weer op jouw ;) :xyxthumbs:

inderdaad op naar de volgende meeting!!
 

Bijlagen

  • DSC00621.jpg
    DSC00621.jpg
    86,1 KB · Weergaven: 32
  • DSC00602.jpg
    DSC00602.jpg
    88,5 KB · Weergaven: 23
  • DSC00619.jpg
    DSC00619.jpg
    93,3 KB · Weergaven: 41
  • DSC00601.jpg
    DSC00601.jpg
    96,9 KB · Weergaven: 40
  • DSC00610.jpg
    DSC00610.jpg
    90,4 KB · Weergaven: 34

Red Devil

Actief lid
nu pas thuis.. had het nog wat druk met van alles en nog wat vanavond!

maar de meeting was echt TOP!!! niet alleen wat auto's van elkaar kijken, maar ook nog wat andere dingen erbij (demo's en chiptunen enz) ook de tour vond ik erruuugggg leuk..
jammer dat het overige verkeer niet snapt als je een auto midden op de weg staat dat ze dan ff moeten wachten.. maar ondanks dat is niemand de weg kwijt geraakt volgens mij..
ik zal morgen (inmiddels al vandaag) ook even mijn foto's gaan plaatsen op gmail account.. ook heb ik een aantal filmpjes gemaakt van de rollerbank, misschien ook nog wel leuk om wat mee te doen en op youtube te plaatsen...

@ organisators: TOP dag!!! goed geregeld allemaal!!
@ NEMO: heb je vanavond nog een rondje gereden in het donker??????????? en wat vind je er van?? ik hoor het wel;)
 

Pendragon

Forumguru
Vanochtend kijk ik in op Picasa......m'n hele album weg :(
Nog maar een keer erop zetten dan.

Edit: oh nee, toch niet, hij is alleen niet openbaar :D
 

Rolle

Senior Member
Goeiemorgen allemaal,

Voor mij was het ook de eerste meeting. Maar ze was de meer dan 500 km die daarvoor nodig waren meer dan waard. Het was echt een super dagje.

Falcon en Plaza :cheer::xyxthumbs: voor de organisatie, zat zeer goed in elkaar.

Mijn foto's staan ondertussen ook op de gmail (Mapje Rolle).
Sorry dat ik gisterenavond niet meer mee binnen gegaan ben bij Plaza, maar we hadden nog een flinke rit voor de boeg en mijn dochtertje van 3 maand en half zat thuis op me te wachten. Heb ik nog iets gemist trouwens bij Plaza?

Nomad nogmaals bedankt voor de aanpassingen en Octavia dank u voor uw excell sheet (zou niet weten hoe ik er anders aan moest beginnen), ik zal jullie op de hoogte houden of mijn BC nu correcter staat ingesteld qua verbruik.

Jongens en meisje (;) Nemo) tot de volgende keer maar weer.
 

Rolle

Senior Member
Misschien toch ook nog even een mailtje sturen aan Kranen Horeca voor het "vrijwillig" ter beschikking stellen van hun laadkaaien voor het nemen van de (overigens zeer geslaagde) groepsfoto.
 

Bothje

Heel gewoon lid
Iedereen bedankt voor deze dag, was wel een stukje rijden maar de thuisblijvers hebben ongelijk gekregen.
Het was een super dag.
Op de terugweg continu tegen de zon ingereden en op deze manier de zonsondergang gezien. Apart.
 

___JC___

Forumguru
Iedereen bedankt voor deze dag, was wel een stukje rijden maar de thuisblijvers hebben ongelijk gekregen.
Het was een super dag.
Op de terugweg continu tegen de zon ingereden en op deze manier de zonsondergang gezien. Apart.

Ik begreep dat het vol zat. Anders was ik er graag bij geweest!!







Nee hoor, ik kon helaas niet door andere afspraken.
;)
 

Abo

Lid
Mooie foto's en een geslaagde meeting.
Ik vond het jammer dat ik er niet bij kon zijn.
Ik zag trouwens maar 1 Roomster, die cappucino beige.
 

Steve

Senior Member
Willen de personen die bij mij een Chemical Guys Miracle Dryer hebben aangeschaft mij even een pm doen met hun gegevens.

Elk half jaar trek ik namelijk van iedereen die er 1 heeft aangeschaft een naam en die persoon wint dan een full detail (binnenkant en buitenkant) van hun auto.
 

Hetzer

Forumguru
Die ervaring had ik ook inderdaad! Alleen was ik gefocust op andere dingen :baby012:

op flitsers waarschijnlijk!!!!!!!!!!!

de personen die bij mij een Chemical Guys Miracle Dryer hebben aangeschaft

Geen miracle dryer ,wel z''n fantastische Miracle schoonmaak spons, ik heb hem vanochtend gelijk uit geprobeerd, en ik moet zeggen dat hij fantastich werkt. :xyxthumbs:
 
Bovenaan Onderaan