Skoda Voorjaars Meeting 2009 - Deel 2

cvegreen

Forumguru
Ik heb net een aantal bladeren door bladert over de meeting gisteren.
Ik kon er niet bij zijn door allerlei redenen , en als ik dat allemaal zo lees en bekijk vind ik het echt jammer dat ik er niet bij kon zijn . Het zal wel ooit eens lukken denk ik om erbij te zijn .

nemo

Senior Member
Leuke dag gehad gisteren! Nog niet in het donker gereden maar wel alvast een foto gemaakt

bf411y.jpg

Willen de personen die bij mij een Chemical Guys Miracle Dryer hebben aangeschaft mij even een pm doen met hun gegevens.

Elk half jaar trek ik namelijk van iedereen die er 1 heeft aangeschaft een naam en die persoon wint dan een full detail (binnenkant en buitenkant) van hun auto.

Ik heb geen miracle dryer maar een washand gekocht , moet zeggen werkt perfect :1819:

Goedeavond mede forum lezers heb eindelijk tijd voor een reactie , de meeting was perfect bedankt Falcon en Plaza voor de organisatie , Nomad voor het veranderen van het comfort kniperren en iedereen die ik vergeet .Ik heb al wat foto's kunnen bekijken super iedereen bedankt voor deze dag .:473:

Pendragon

Donateur
Vraagje over dat google foto ding; kan ik ook alle foto's in 1 keer downloaden?

Picasa 3 installeren en dan via Bestand --> Importeren uit Webalbums. Inloggen met de gegevens die een paar pagina's terug staan en je kunt ze allemaal importeren naar lokaal.

Succes!

Gr. Pendragon

nemo

Senior Member
Picasa 3 installeren en dan via Bestand --> Importeren uit Webalbums. Inloggen met de gegevens die een paar pagina's terug staan en je kunt ze allemaal importeren naar lokaal.

Succes!

Gr. Pendragon

Picasa 3 installeren? Hoe moet dat? Moet ik dan iets downloaden?

nemo

Senior Member
Ik voel me een heuse computernerd, maar bedankt Pendragon! Hij is nu de foto's van red aan het downloaden :)

Maarten

Forumguru
Als ik die mooie groepsfoto zie vind ik het nog steeds jammer dat mijn Fabia er niet tussen staat...

nomad

Senior Member
Tja en nu West NL (Spijkenisse) en Oost NL (Vorden) aan de beurt zijn geweest ligt het voor de hand om de volgende in Noord NL of Zuid NL te houden.....

Bovenaan Onderaan