Skoda Voorjaars Meeting 2009 - Deel 2

MarcoO2

Forumguru
Zo, ik heb wel wat gemist heb ik wel door gisteren! Ik hoop volgend jaar mee te kunne!

Een vraagje nog over de tuning. Ik zag al wat filmpjes van Red Devil, maar welke auto's hebben er op de rollerbank gestaan en wat is gechipt? Wat waren de waarden en waar komen ze nu op uit? Dat zou ik graag nog lezen of horen!!:623:

Dat is alleen mijn auto geweest. Ik zal alle gegevens (fabrieksopgave, meting voor tuning en meting na tuning) samen met de grafieken posten. Zal alleen wel morgen worden denk ik.

Maar... ik kan al wel verklappen dat'ie nu echt vreselijk snel is! Hij was al niet langzaam, maar ik moet me nu echt inhouden om niet het pedaal continu naar de bodem te trappen!

___JC___

Forumguru
Beetje :ot: maar toch..

Ik had dit weekend een discussie over het chippen van de 1.8TSi met DSG. Dit kan dus gewoon niet. Ze hebben daar de 7-traps DSG met droge koppeling ingezet en die kan niet meer dan 250NM aan. En dat heeft de 1.8TSI volgens mij standaard al. Eeuwig zonde weer dus van VAG.

MarcoO2

Forumguru
Dat is alleen mijn auto geweest. Ik zal alle gegevens (fabrieksopgave, meting voor tuning en meting na tuning) samen met de grafieken posten. Zal alleen wel morgen worden denk ik.

Maar... ik kan al wel verklappen dat'ie nu echt vreselijk snel is! Hij was al niet langzaam, maar ik moet me nu echt inhouden om niet het pedaal continu naar de bodem te trappen!

@ myself: ik had meer tijd dan gedacht: zie hier!

JeeWee

Actief lid
@ Allen: wat een feest! Goed geregeld, goed weer (die 'schuld' is Plaza de rest van zijn leven aan het afbetalen, haha), gezellige mensen, nu eindelijk gezichten + auto's bij de nicks, leuk programma, mooie locaties; in een woord: SUPER!!!!

Vooral het programma bij JD en de hoeveelheid info die ze - uit zichzelf - gaven over wat ze doen, hoe ze het doen, wat ze met die Golf Variant en Lotus Elise aan het doen waren en de bereidheid om op iedere vraag in te gaan: grote klasse!

@ Falcon & Plaza: heren, ik neem mijn petje diep voor jullie af! Voor de volgende meeting is de lat redelijk hoog gelegd. Niet dat dat potentiële organisatoren moet afschrikken, maar jullie draaiboek zat goed in elkaar!

Ik heb genoten, en geniet nog steeds na; van alle foto's én van mijn schaalmodel (met dank aan Aiii!).

Bothje

Heel gewoon lid
Ik heb genoten, en geniet nog steeds na; van alle foto's én van mijn schaalmodel (met dank aan Aiii!).
Zag hem al staan bakken in het zonnetje..

Ehhhh foto's liegen niet, maar wat een lange motorkap :smiley29:

Bijlagen

• IMG_0769.jpg
    IMG_0769.jpg
    102,7 KB · Weergaven: 42
  • IMG_0770.jpg
    IMG_0770.jpg
    91 KB · Weergaven: 43

Fabia

† In Memoriam
Lijkt een beetje op de gok van mijn korthaar collie. Die blijft maar groeien

Bijlagen

• Afbeelding 601.jpg
    Afbeelding 601.jpg
    88,7 KB · Weergaven: 21

Fabia

† In Memoriam
Zal ik het het ff uitleggen. Men neme twee korthaar collies en uit die combinatie komt af en toe een langhaar korthaar collie. Dus een korthaar met wat langer haar maar weer niet zo lang als een gewone collie. Er zitten nog wat langhaar collie genen in een korthaar en af en toe komt er dan een langhaar korthaar uit. Snappie:smiley29:

van inkel

Forumguru
Zal ik het het ff uitleggen. Men neme twee korthaar collies en uit die combinatie komt af en toe een langhaar korthaar collie. Dus een korthaar met wat langer haar maar weer niet zo lang als een gewone collie. Er zitten nog wat langhaar collie genen in een korthaar en af en toe komt er dan een langhaar korthaar uit. Snappie:smiley29:

Maar wel een leuk beesie zo te zien.

MarcoO2

Forumguru

ha ha ja nu wel! :winkie:

plaza

Forumguru
Ik ben ondertussen ook terug, alleen was het voor mij 2 minuutjes,
Ik hoop dat jullie allemaal een leuke en enerverende dag hebben gehad,
Glenn en Marco,thuis zonder bekeuringen ?
Nemo, heb je genoten van de rit in de grijze RS ?
Groeten vanuit Vorden, en op naar de volgende meeting ,
Wie neemt de volgende meeting op zich ??

Bovenaan Onderaan