Skoda Voorjaars Meeting 2009 - Deel 2

nomad

Senior Member
Wie neemt de volgende meeting op zich ??

Mocht het in het zuiden zijn, dan wil ik na de zomer ook wel een meeting organiseren.
Er is altijd wel wat leuks te vinden en volgens mij kan ik nog wel een rondje VAG-COM doen :D.
 

MarcoO2

Forumguru
Heb net eens alle foto's zitten downloaden... zijn er gewoon zo'n 500! Nu nog bekijken... zit gelijk weer in de stemming van die superdag!
 

cvegreen

Forumguru
Lang leve de foto's , op die manier ben ik er toch een beetje bij geweest . Ik hoop dat ik er de volgende keer ook bij kan zijn. Als het niet te ver is , kom ik zeker af . Ik wil wel eens een aantal skoda forum leden spreken irl. Kijken naar hun skoda's . Wat info vragen over van alles en nog wat . Ik heb al eens gekeken of het mogelijk was om voor mij eens een meeting te organiseren , maar voor julli Nederlanders is west-vlaanderen ook heel ver weg en vrees ik dat er heel weinig opkomst zou zijn en weet ook niet goed hoe ik daaraan moet beginnen.
 

plaza

Forumguru
Zal Claudia leuk vinden, zelf rijdt ze een Audi S8 :worshippy:

Hello breef, we hebben mekaar al eens gesproken via de mail, maar ik ken claudia en leon heel goed vanwege mijn zakenrelatie met hun, maar waar
ken jij ze dan van omdat je niet echt in de buurt woont ?

( ik ben niet echt nieuwsgierig , maar wil graag wel alles weten.... )
 

breef

Lid
Hello breef, we hebben mekaar al eens gesproken via de mail, maar ik ken claudia en leon heel goed vanwege mijn zakenrelatie met hun, maar waar
ken jij ze dan van omdat je niet echt in de buurt woont ?

( ik ben niet echt nieuwsgierig , maar wil graag wel alles weten.... )

Het bedrijf waar ik voor werk doet de automatisering bij Kranen, een collega van mij komt daar veelal, ik ben er zelf enkele keren geweest.. Vandaar dus :D
 

Rolle

Senior Member
Ben benieuwd ! ;)

Octavia II, het lijkt erop dat uw excell sheet wel degelijk klopt, daarstraks gaan tanken, had ongeveer een 350 km gereden voor de aanpassing en een 450 erna en de afwijking bedraagt nu nog maar de helft van hetgene het was voor de aanpassing. Ik laat je meer weten na mijn volgende tankbeurt.
 

Bothje

Heel gewoon lid
Heb net eens alle foto's zitten downloaden... zijn er gewoon zo'n 500! Nu nog bekijken... zit gelijk weer in de stemming van die superdag!
Heb er net nog een paar erbij gezet. Niet in origineel formaat, het album kan maar 1 GB aan :crazy:
Ben blij dat ik zelf ook eens op de foto gezet ben, zie ik in het album, gebeurt bijna nooit.....
 

Rallye

Forumguru
Zeg Bothje, heb je nog meer foto's van de situatie bij de kerk in Vorden? Wellicht staat de auto erop die de wagen van Plaza geraakt heeft?
 

Pendragon

Forumguru
Heb er net nog een paar erbij gezet. Niet in origineel formaat, het album kan maar 1 GB aan :crazy:
Ben blij dat ik zelf ook eens op de foto gezet ben, zie ik in het album, gebeurt bijna nooit.....

Ik vond jullie daar zo fotogeniek staan/zitten dat ik het niet kon laten :D
 

Fabia

† In Memoriam
Hoi Ronnie,

hebben we 2 keer geprobeerd, zowel bij een Octavia als bij een Fabia, maar geen succes, het bleef l/100km.... :smiley29:

Groet,

Charlie

Maar het kan wel degelijk. Ik heb een afspraak gemaakt bij Vepreda om het binnenkort te veranderen in 1 op zoveel.
 

Glenn

Actief lid
IMG_5125.jpg


de rest van de foto's staan in deze map

http://users.telenet.be/gtsite/skodameet/
was wel een heel geslaagde meeting

bij jd kunnen ze er wel wat van

rijd nu veel minder met schokken van de turbo

nu een mooie snelle aceleratie :)
 
Bovenaan Onderaan