Skoda Tuning ervaringen

B.Stuurder

Forumguru
Die naam ben ik in deze thread ook al eens tegengekomen.
Ik kan zeker nog wachten, want ik heb nog maar 1700km op de teller staan
Voor stage 1 vragen ze nu €499, maar is wel gelijk een chip op maat. Wel sterk!
Alleen wordt er dan niet van de DSG-optimalisatie gesproken
APEC is ook op maat en ze stellen de DSG gratis erbij af, omdat je dat normaal gezien niet los kan doen van elkaar. Ook is VAG daar de hoofdmoot, al doen ze wel andere merken ook.
 

B.Stuurder

Forumguru
Die zal vast geen 10k verschillen met de pre face lift in basis dus kan aardig invullen wat die moet kosten. De auto is rechtstreeks aan een ander klant verkocht, en voor dat bedrag kon ik geen nee zeggen waardoor een RS3 heel aantrekkelijk werd (over de drempel getik)

@Corné de Kluijver, iets verkeerds intikken kan een keer gebeuren, ik weet vaak niet wat ik wil nee maar soms dient zich een mooie kans aan.


Maar ik zal gezien de reacties hier mijn volgende auto wel niet laten zien en er verder over vertellen.

Dag mede Skoda Liefhebbers.
Het is al een tijd terug en ik wil me nergens mee bemoeien, maar ik doe het toch.

Je bent erg geheimzinnig over je wagen(s) en jezelf. Ook je verhaal veranderd steeds. Ik ben open minded door de bank genomen, maar vaak is het toch wel dat iemand wiens verhaal steeds anders is en die niks laat zien, een nepper is. Jij wellicht niet, ik wil het graag geloven, maar ik snap de reacties wel. Ik vind het wel jammer als je wel echt bent en je voelt je benadeeld, dat meen ik oprecht...
 

B.Stuurder

Forumguru
aangezien het een nederlands forum is, zal je niet veel kandidaten hebben.
Er is onlangs een groupbuy geweest die heel succesvol was. Wel bij nederlandse tuner.

Maar hey ... Feel free .. ;)
Toch zitten ze voor mensen uit de Randstad net zo ver weg als de Nederlandse tuners in Varsseveld en Nuenen bijvoorbeeld
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

leon-cupra

Forumguru
Ik kan dat bijna niet geloven
en toch is het. Heb het via mail ontvangen. Gewoon chippen zonder dsg is al 600euro zonder de zomeractie.
Heeft gewoon gekeken naar zijn concullega's en dezelfde prijzen overgenomen. Zal ook wel ondervonden hebben dat velen afhaken omwille dat het veel te goedkoop is tov de andere. "Kan hij wel dezelfde kwaliteit bieden omdat het zoveel goedkoper is", zullen velen denken.

Hij zal bij jou gedacht hebben, oei, nen bakker die maar ne skoda kan kopen, die zal ik maar wat extra korting geven, den arme sukkelaar :deuk::deuk:
;)
 

philippe bakker

Forumguru
en toch is het. Heb het via mail ontvangen. Gewoon chippen zonder dsg is al 600euro zonder de zomeractie.
Heeft gewoon gekeken naar zijn concullega's en dezelfde prijzen overgenomen. Zal ook wel ondervonden hebben dat velen afhaken omwille dat het veel te goedkoop is tov de andere. "Kan hij wel dezelfde kwaliteit bieden omdat het zoveel goedkoper is", zullen velen denken.

Hij zal bij jou gedacht hebben, oei, nen bakker die maar ne skoda kan kopen, die zal ik maar wat extra korting geven, den arme sukkelaar :deuk::deuk:
;)
Das omdat ik gewoon zo sympathiek over kom he :) of met mijn c en a kleren aan er echt ne sukkel uitzie
 

B.Stuurder

Forumguru
Hij zal bij jou gedacht hebben, oei, nen bakker die maar ne skoda kan kopen, die zal ik maar wat extra korting geven, den arme sukkelaar :deuk::deuk:
;)
Zouden ze dat bij mij ook gedacht hebben?;) Ah nee, ik ben geen bakker natuurlijk. Al zijn collega's rijden wel Mercedes AMG.....
 

leon-cupra

Forumguru
Zouden ze dat bij mij ook gedacht hebben?;) Ah nee, ik ben geen bakker natuurlijk. Al zijn collega's rijden wel Mercedes AMG.....
je hebt je kostencalculatie boven gehaald zeker --> je bent hier nu al weken met mij bezig, kost je geld, als je nu niet aan 400euro tuned heb je alleen maar tijdsverlies en dus cashverlies, dus beter aan lage prijs tunen en het verlies beperken dan helemaal het verlies slikken.

En ook , als je als Belg een Hollander wat geld uit zijn zakken weet te slaan, dan maakt de prijs toch niet meer uit :maakmegek:
 

leon-cupra

Forumguru
Ik heb mijn wagen laten tunen bij BR Performance
heb er daar al een paar laten tunen altijd tevreden van zeer proffesioneel
willen zeker niet de max uit je blok halen gewoon omdat dat stoer staat op een grafiek
gaan nooit boven de 1.1 bar druk
veilig dus
Mijn dsg ook laten aanpassen daar ............. zalig gewoon net een andere wagen
dus voor mij BR performance
en vroeger was het zo een wedloop in de vermogens. Ze staken elkaar de loef af met 1pk meer.
En nu gaat het om veilig tunen? Het is maar hoe je het wilt verkopen zeker.
 
Bovenaan Onderaan