Skoda Tuning ervaringen

philippe bakker

Forumguru
@philippe bakker , is toch al een tijdje dat je gechipt rondrijdt. Dus al die tijd niet gemerkt?:D
Ge snapt het niet he. Ik ben naar die dvx meeting geweest en er mochten 50 auto's op de test bank. Ik ook. En ik was blijkbaar de enige met een front camera en ze die moet losgekoppeld worden om de test te doen. Ze zijn die nadien terug vergeten inschakelen. En per telefoon konden ze dat ook es niet zeggen. Professioneel.
 

leon-cupra

Forumguru
Ge snapt het niet he. Ik ben naar die dvx meeting geweest en er mochten 50 auto's op de test bank. Ik ook. En ik was blijkbaar de enige met een front camera en ze die moet losgekoppeld worden om de test te doen. Ze zijn die nadien terug vergeten inschakelen. En per telefoon konden ze dat ook es niet zeggen. Professioneel.
ok, nu is het duidelijk. Je hebt het precies niet voor dvx hé.
Tja , je hebt wss dan Geert aan de telefoon gehad, die is niet altijd op de hoogte wat daar beneden gebeurt.

En als er bij jou iemand belt met de melding dat jouw taart niet lekker is, is de eerste reactie toch ook : breng ze maar eens terug zodat ik ze zelf kan proeven ;)
 

oco1979

Forumguru
vermoed dat davy niet geert is en omgekeerd.
nu swat over dvx de mijne ga op 3 augustus naar apec :yeah:
Waarom,zomerkorting en doe gratis terug zetten na eventueel ontsjoemeld software,waar ik dees week brief heb ontvangen om te laten doen,dacht het niet,veel te veel met problemen nadien.
tis niet ver.
 

leon-cupra

Forumguru
vermoed dat davy niet geert is en omgekeerd.
nu swat over dvx de mijne ga op 3 augustus naar apec :yeah:
Waarom,zomerkorting en doe gratis terug zetten na eventueel ontsjoemeld software,waar ik dees week brief heb ontvangen om te laten doen,dacht het niet,veel te veel met problemen nadien.
tis niet ver.
Denk ook gebruik te maken van de zomeractie. Geen zin om nog half jaar te wachten op de actie van dvx en apec heeft toch ook wel heel veel positieve reviews.
Het terugzetten van de software doen de meeste ook gratis hoor. Alleszins dvx toch. Is dan ook maar 5min werk. Net zoals de wagen terug origineel zetten.
 

oco1979

Forumguru
Denk ook gebruik te maken van de zomeractie. Geen zin om nog half jaar te wachten op de actie van dvx en apec heeft toch ook wel heel veel positieve reviews.
Het terugzetten van de software doen de meeste ook gratis hoor. Alleszins dvx toch. Is dan ook maar 5min werk. Net zoals de wagen terug origineel zetten.

Zijn rap in antwoorden via facebook,bericht,moest je direct iets moeten weten of vragen
 

Seigersbjorn

Senior Member
Ik kreeg net dit van DVX:

Beste,

Hartelijk dank voor uw aanvraag.
Hierbij stuur ik u de link waarbij u de motor kan selecteren zo kan zien wat we doen bij deze motor, incl de prijs: http://dvxperformance.com/reprogramming/engine/45/skoda/465/969

Wat de DSG betreft. Wij kunnen dit aanpassen, maar dat gaat ten nadele van uw verbruik zijn.

Persoonlijk zou ik dit laten voor wat het is.


Met vriendelijke groeten,

Geert Decourt

DSG-optimalisatie doen zij niet aan mee blijkbaar.. :(
 

philippe bakker

Forumguru
Ik kreeg net dit van DVX:

Beste,

Hartelijk dank voor uw aanvraag.
Hierbij stuur ik u de link waarbij u de motor kan selecteren zo kan zien wat we doen bij deze motor, incl de prijs: http://dvxperformance.com/reprogramming/engine/45/skoda/465/969

Wat de DSG betreft. Wij kunnen dit aanpassen, maar dat gaat ten nadele van uw verbruik zijn.

Persoonlijk zou ik dit laten voor wat het is.


Met vriendelijke groeten,

Geert Decourt

DSG-optimalisatie doen zij niet aan mee blijkbaar.. :(
Toch een eerlijk antwoord ? Een ander doet dat wel en jij betaalt en jij verbruikt meer. Bij mij ging dat wel. En mijn verbruik is wel 1 lit gestegen denk ik
 

Rosinfield

† In Memoriam
Beetje kortzichtig Philippe. Je kunt ook chippen gewoon om wat lekkerder te rijden en voor wat extra vermogen dat van pas komt in situaties welke daar om vragen
 

philippe bakker

Forumguru
Beetje kortzichtig Philippe. Je kunt ook chippen gewoon om wat lekkerder te rijden en voor wat extra vermogen dat van pas komt in situaties welke daar om vragen
Dan rij je toch rapper ??? Alsje extra vermogen wil om eens voorbij te steken is dat rapper voorbij steken ? Of ga je dan even rap voorbij steken ?
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ja maar slechts incidenteel. Heeft geen invloed op verbruik. In mijn geval is dat zelfs wat gunstiger ondanks dat incidenteel gebruik maken van het extra vermogen
 
Bovenaan Onderaan