Skoda Tuning ervaringen

JackL1978

Actief lid
vast staat dat ik een dsg optimalisatie wil laten uitvoeren voor mn S2c 2.0 tsi maar twijfel of ik dit dan ook moet gaan combineren met chiptuning...
 

Steefke

Nieuw lid
Even mijn vraag hier stellen
Ik heb een supurb combi 1.8 tsi heb een powerbox liggen van een Audi a5 1.8 tsfi zou deze kunnen passen in mijn superb
 

LT83

Forumguru
Die zal vast geen 10k verschillen met de pre face lift in basis dus kan aardig invullen wat die moet kosten. De auto is rechtstreeks aan een ander klant verkocht, en voor dat bedrag kon ik geen nee zeggen waardoor een RS3 heel aantrekkelijk werd (over de drempel getik)

@Corné de Kluijver, iets verkeerds intikken kan een keer gebeuren, ik weet vaak niet wat ik wil nee maar soms dient zich een mooie kans aan.

Maar ik zal gezien de reacties hier mijn volgende auto wel niet laten zien en er verder over vertellen.

Dag mede Skoda Liefhebbers.

t zal wel een Audi trapauto zijn geworden ;)
 

Seigersbjorn

Senior Member
De jongens van APEC kunnen de 1.2 TSI 110PK DSG nog niet tunen :(
Blijkt iets te zijn met een nieuw type stuurapparaat.
 

leon-cupra

Forumguru
@philippe bakker , volgens mij was jouw gratis dsg-aanpassing een aktie. Ze vragen bij apec er 250 euro voor.
Net offerte gekregen voor de vRS, 700euro stage 1 en dsg aanpassing. Verleidelijk, zeer verleidelijk (en hoef ik niet te wachten tot het einde van het jaar voor dvx) :D
 

leon-cupra

Forumguru
ja ik vind dat dvx meestal zit te pronken met kijk es wij halen de meeste pk's uit een blok. Apec zal daar veel voorzichtiger mee zijn.
ze doen dat allemaal. Want uiteindelijk gaan de meeste bij de tuner die er het meeste kan uithalen.
Heb goede ervaringen met dvx, net zoals mijn broer. Als je vraagt om voorzichtig te tunen, zullen ze dit steevast doen. Davy is ook een sympathieke gast die leeft voor zijn vak.

Ik heb idd een mail gestuurd voor offerte. Heel snel uitgebreide reactie ontvangen van didier. Ook redelijk veel positieve reviews gelezen over apec. Mss wel toch voor apec gaan met hun mooie zomerkorting. Is ook stuk dichterbij voor mij moesten er nog aanpassingen gebeuren of problemen zijn. Roeselare-Deinze is maar half uurke rijden. Dvx is al snel 1,5u.
 

philippe bakker

Forumguru
ze doen dat allemaal. Want uiteindelijk gaan de meeste bij de tuner die er het meeste kan uithalen.
Heb goede ervaringen met dvx, net zoals mijn broer. Als je vraagt om voorzichtig te tunen, zullen ze dit steevast doen. Davy is ook een sympathieke gast die leeft voor zijn vak.

Ik heb idd een mail gestuurd voor offerte. Heel snel uitgebreide reactie ontvangen van didier. Ook redelijk veel positieve reviews gelezen over apec. Mss wel toch voor apec gaan met hun mooie zomerkorting. Is ook stuk dichterbij voor mij moesten er nog aanpassingen gebeuren of problemen zijn. Roeselare-Deinze is maar half uurke rijden. Dvx is al snel 1,5u.
Overlaatst met de dvx happening reed ik buiten en mijn start stop werkte niet mijn lane ass ook niet mijn front ass ook niet enz ik belde hen en ik mocht afkomen. Bleek dat ze mijn front camera vergeten terug inklikken waren. Toen volle fille en ik was 3u kwijt .
 

leon-cupra

Forumguru
Overlaatst met de dvx happening reed ik buiten en mijn start stop werkte niet mijn lane ass ook niet mijn front ass ook niet enz ik belde hen en ik mocht afkomen. Bleek dat ze mijn front camera vergeten terug inklikken waren. Toen volle fille en ik was 3u kwijt .
waarom moest de front camera eruit? Nog zaken laten aanpassen overlaatst?
 
Bovenaan Onderaan