Skoda Tuning ervaringen

Fmoon

Forumguru
Oude zou behouden blijven. Echter is de Octavia nu al weg omdat we een heel mooi bod op kwam en heb ik een andere auto van de betreffende dealer meegekregen totdat de gewenste Auto geleverd word.
 

sandurtjuh

Forumguru
Huh? Wie wat waar? Dus het gaat toch weer niet door? En op wat voor een auto wacht je nu dan (zag het nog niet terug in je antwoord ;) )?
 

vleier

Forumguru
@sandurtjuh Ik heb dus precies hetzelfde. Of hij gaat over naar een ander merk en is bang voor de reacties (hoeft hij niet te zijn iedere auto is welkom in mijn ogen) of het word voor ons allemaal een verassing.
 

Fmoon

Forumguru
Ik was ervan overtuigd dat ik dat al gemeld had. Dat moet ik dan elders gedaan hebben. Ik ben nog steeds afwachtend op een Audi RS3, de FL. Ik zou de Octavia houden maar de dealer had iemand die mijn auto graag wilde overnemen waarschijnlijk. Ik heb dat aanbod aangehoord en een deal kunnen maken dat de dealer mij een auto "leent" in afwachting van de Audi RS3. Ik ben dus wachtend op je bestellen van een RS3, dit brengt nog een heel verhaal met zich mee. En ik ga opzoek naar iets anders IPV de Octavia RS. Maar dit heeft totaal geen haast.
 

sandurtjuh

Forumguru
Lekkere keuze! Heel anders dan een vRS. Ben toch wel benieuwd hoe goed die deal moet zijn geweest, wat een vRS nog waard is zeg maar.
 

Goofy@5E

Forumguru
Hoe een RS3.....nu dacht ik echt ergens eens gelezen te hebben dat @Fmoon een grooooooooote voorkeur had/heeft voor een c43Amg, kan nie meer volgen zene....wat een verhaal....:pieker:
 

Fmoon

Forumguru
Hoe een RS3.....nu dacht ik echt ergens eens gelezen te hebben dat @Fmoon een grooooooooote voorkeur had/heeft voor een c43Amg, kan nie meer volgen zene....wat een verhaal....:pieker:

Ik zal het niet verder bevuilen hier. De C43 vond en vind ik nog steeds prachtig, echter is het eigenlijk geen echte AMG. Niet dat dat zoveel uitmaakt maar vind de RS3 toch net even leuker in zijn totaliteit, de 5 cilinder.. hoe lang blijft dat nog bestaan? Ach.. pech is dat de prijs in Nederland nog niet bekend is (Thanks toch PON). Maar als het voor elkaar is zal ik een topic aanmaken :-). Tot zover
 

philippe bakker

Forumguru
Ik zal het niet verder bevuilen hier. De C43 vond en vind ik nog steeds prachtig, echter is het eigenlijk geen echte AMG. Niet dat dat zoveel uitmaakt maar vind de RS3 toch net even leuker in zijn totaliteit, de 5 cilinder.. hoe lang blijft dat nog bestaan? Ach.. pech is dat de prijs in Nederland nog niet bekend is (Thanks toch PON). Maar als het voor elkaar is zal ik een topic aanmaken :-). Tot zover
Ik heb vorige week nog met de c43 gereden en das wel pakken rapper dan mijn gechipte RS. Alleen voel je dat nooit. In race+ is hij wel extreem. Met mijn RS moet je meer 'vechten' om snel te rijden. De glc 43 amg is nog eentje die ik wel wil.
 

leon-cupra

Forumguru
Ik heb vorige week nog met de c43 gereden en das wel pakken rapper dan mijn gechipte RS. Alleen voel je dat nooit. In race+ is hij wel extreem. Met mijn RS moet je meer 'vechten' om snel te rijden. De glc 43 amg is nog eentje die ik wel wil.
70pk verschil is niet weinig hé.
En het gevoel, tja, heb je tegenwoordig met elke wagen. Wagens zijn tegenwoordig teveel afgesteld op comfort en rijden ook veel stabieler op hogere snelheid dan vroeger. Daarmee, het is plezanter op boerewegeltjes te rijden tegen 120-130. Dan pas heb je gevoel van snelheid. :jaja:
 
Bovenaan Onderaan