Skoda Tuning ervaringen

philippe bakker

Forumguru
Zouden ze dat bij mij ook gedacht hebben?;) Ah nee, ik ben geen bakker natuurlijk. Al zijn collega's rijden wel Mercedes AMG.....
Vooral de West-Vlaamse collega's. In de Limburg is het vooral Electrisch. Ene i8 en 2 tesla. En in Antwerpen veel met Porsche. En range rover is ook een typische bakkers auto voor zij die een bootje hebben.
 

leon-cupra

Forumguru
Is dvx niet een ex werknemer van BR ?
neen, verre van. Davy heeft alles zelf geleerd. Vroeger deed hij het chippen op de openbare weg. Mijn broer heeft zo nog zijn wagen laten chippen. Beetje rijden op de baan terwijl davy aan het finetunen was. Gevaarlijk voor het rijbewijs :D

Bruno van br is een ex medewerker van heinz, dacht ik. Gaan verhalen de ronde dat hij wat inside info heeft meegenomen en zo br performance is begonnen.
 

leon-cupra

Forumguru
Vooral de West-Vlaamse collega's. In de Limburg is het vooral Electrisch. Ene i8 en 2 tesla. En in Antwerpen veel met Porsche. En range rover is ook een typische bakkers auto voor zij die een bootje hebben.
heb hier in roeselare nog weinig bakkers gezien met een AMG. Hier houden ze het redelijk bescheiden.
 

philippe bakker

Forumguru
Ik heb met de mijne dikwijls moeite om full power te vertrekken. Ik doe dat zelfs gewoon niet meer. Maar vanaf ongeveer 60 tot ... 250 zeg maar gaat hij verschrikkelijk hard.
 
Bovenaan Onderaan