Skoda Superb deel 2

fiestaman

Forumguru
Die van skoda zijn geen inbouw, opbouw. En gelezen dat jij inbouw wou. Bedoelde dus dat je beter opbouw genomen had, of schermen in de kopsteunen. Dit zou properder afgewerkt zijn, mijn mening natuurlijk.

Leuk voor jou dat je lager dan de Rus ligt :) voor we offtopic gaan, linkje van uw wagen?
 

MennoW

Forumguru
nee opbouw is niet cheap :uitlachen: en in de hoofd steunen heeft iedereen al.
trouwens bij hoofdsteunen zitten de schermen te hoog voor kleine kinderen (ik ben vrij lang) en zijn ze veel gevoeliger voor diefstal.
ieder zijn ding.

@rick
hoe lager hoe beter, wheelgap is like a womans p#ssy the more fingers you can get in the whorse it is.
 

TBiRD

Lid
@ Menno: misschien rancuneus omdat ik je inbouwschermen niet goed gedaan vind? Je mag me altijd via pb contacteren voor zulke zaken.
 

Jasper02

Banned
@TBIRD.

Heer hierboven/onder heeft wel vaker moeite met een eigen mening van anderen. Ik oordeel niet over Menno.. Die heeft mij nog niet platgemaild dat ik moet opdonderen. Goed weekend eddiea!
 

MennoW

Forumguru
Zooo die was tegen het zere been geloof ik...

Heren, ik ben dit topic gestart om gelijk gestemde auto liefhebbers te laten mee kijken hoe en wat ik allemaal uitspook met mijn nieuwe auto.
als iemand daar zijn menig over geeft, positief of negatief is zijn goed recht en vind ik ook niet meer als normaal op een forum.
als je dat middels een opmerking doet "kleine piemel compensatie syndroom" etc. etc. kan je verwachten dat je daar een reactie op krijgt.
Dan zeg ik op mijn beurt, net als tegen mijn 4 jarig zoontje "accepteren" niet piepen en door.
en als er mensen mee discusseren in mijn topic waar anderen weer problemen mee hebben kan ik niks aan doen.
dus m.a.w. hou het lekker bij het topic onderwerp, en zet dit even lekker voort in het stamcafé.

Met vriendelijke groet Menno!
 
Wat is de sfeer waardeloos in dit topic zeg... Valt me enorm tegen en ik vind het ook nogal kinderachtig.

De grote kracht van dit forum is de vriendelijkheid waarmee iedereen elkaar behandeld, het lijkt me toch wel een prima idee om dat zo te houden jongens. ;)

Oh en @MennoW: mooie auto! Je mag er trots op zijn.
 

s-line

Forumguru
@TBIRD.

Heren hierboven hebben wel vaker moeite met een eigen mening van anderen. Ik oordeel niet over Menno.. Die heeft mij nog niet platgemaild dat ik moet opdonderen. Goed weekend s-line en eddiea!

Laat mij er even buiten JA!
mvrg.michiel
 

MennoW

Forumguru
Pas sessie

Even gepast hoe ver hij eventueel kan zakken.
Het valt mij nog mee.
Het is erg naadje maar -4 tot -5 is haalbaar :-)
IMG_2898.jpg IMG_2899.jpg
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    89 KB · Weergaven: 233

s-line

Forumguru
Dat ziet er een heel stuk beter uit zo! Nu komen de wielen ook meer tot zijn recht, ik zeg zeker doen!!!
 
Dat is een flinke verbetering! Ik vind dat de gemiddelde Skoda net wat te hoog staat, zelfs met de standaard verlaagde onderstellen.
 
Bovenaan Onderaan