Skoda Superb deel 2

Topic in 'Mijn auto' gestart door MennoW, 08-09-2012.

1. CDK

CDK Forumguru

Wat doe je onder je S3 qua veren/dempers? Door het adaptieve onderstel ben je erg beperkt denk ik?

2. MennoW

MennoW Forumguru

Der Einser en CDK vinden dit leuk.
  3. CDK

CDK Forumguru

4. ackten

ackten Actief lid

Eddiea is dit jouw auto kun je mij vertellen hoe je dat met die plastidip in Skoda kleur hebt gedaan

5. Arjann

Arjann Forumguru

Hé, dat heb ik ook haha. Het chrome lijstje waar het logo in zit, en de koplamp sproeiers zijn in kleur gespoten, de rest in plastidip. Staan heel veel beschrijvingen ip youtube voor het gebruik van plastidip. Belangrijk dat je genoeg lagen spuit!
    20180106_202459.jpg

6. ackten

ackten Actief lid

Ja klopt. Thanks. Ging me meer om hoe hij die kleur in plastidip heeft gekregen. En weet iemand hoe je die chromen gedeelten kunt demonteren?

7. s-line

s-line Forumguru

Heel simpel 1 torx schroef aan de achterkant van de lijst, en dan met een klein dopje 8 geloof ik de klemmetjes die je links en rechts van de torx ziet indrukken en dan kan je de lijst er zo afpakken. De Chrome sproeier kapjes kan je met de hand naar buiten trekken en dan aan de zijkant de lipjes iets opzij trekken en dan zijn ze los.

8. ackten

ackten Actief lid

Bedankt voor je reactie,

Wel jammer dat ik eddia geen bericht kan sturen. Iemand anders een idee hoe ik hem kan benaderen?

Deel deze pagina